تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819638581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرژانتین با یک گل صدرنشین شد / مدعیان گروه مرگ صعود کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کوپا آمریکا – هفته سوم/ آرژانتین با یک گل صدرنشین شد / مدعیان گروه مرگ صعود کردند خبرگزاری پانا: پرونده دیدارهای گروه B از جام ملتهای آمریکای جنوبی با برگزاری دو دیدار بسته شد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد ساعت 07:00

خبرگزاری پانا+کوپا آمریکا

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا؛ در ادامه هفته سوم از مرحله گروهی کوپا آمریکا شب و بامداد گذشته دیدارهای گروه B برگزار شد. ابتدا در دیدار حساس این هفته تیم های اوروگوئه و پاراگوئه روبروی هم صف آرایی کردند، برنده این دیدار صعودش را به مرحله بعد قطعی می کرد، هر دو تیم با یک تساوی هم صعود می کردند اما اگر ارورگوئه با باخت از زمین خارج می شد احتمال وداعش با جام وجود داشت هر چند سوم شدن در گروه به علت روبرو شدن در مرحله بعد با میزبان قرعه خوبی نبود اما راضی بودن دو تیم به تساوی قدرت ریسک را از آنها گرفت و فوتبال جذابی رقم نخورد و در نهایت دو تیم با تساوی یک بر یک به کار خود در مرحله گروهی پایان دادند. در این دیدار ابتدا اوروگوئه دقیقه 29 توسط خیمنز به گل رسید اما دقیقه 44 باریوس گل تساوی را به ثمر رساند. اما در بازی دوم این گروه آرژانتین که از نتیجه دیدار رقبای خود آگاه بود مقابل جامائیکا تیم حذف شده گروه قرار گرفت تا برای صدرنشینی مبارزه کند. دقیقه 11 گونزالو هیگواین برای راه راه پوشان قاره آمریکای جنوبی گل زد، در ادامه توپ و میدان در اختیار یاران لیئو مسی بود اما درخشش دروزاه بان و مدافعان جامائیکا مانع از باز شدن دروزاه شد و در نهایت آرژانتین با همین یک گل به پیروزی رسید. در جدول این گروه آرژانتین با 7 امتیاز به عنوان سرگروه، پاراگوئه با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم و اوورگوئه با 4 امتیاز به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. در بین رقبای تیم های این گروه تنها رقیب اوروگوئه مشخص شده که باید با شیلی دیدار کند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن