تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طاهری: تمرکز اصلی ما روی لیگ برتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طاهری: تمرکز اصلی ما روی لیگ برتر است
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: یکسری از بازیکنان لیست برانکو بعد از تعامل و همفکری حضورشان قطعی شده و برخی دیگر در حال بررسی هستند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با رادیو ورزش ضمن تبریک برد تیم ملی والیبال مقابل تیم ملی والیبال آمریکا در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه در آستانه شروع لیگ برتر هستیم و برای اینکه فوت وقت نداشته باشیم با هماهنگی‌هایی که رابط برانکو انجام داد همان دیروز که او به تهران آمد جلسه‌ای برقرار کردیم تا نسبت به برنامه‌ها که باید وجود داشته باشد برنامه‌ریزی شود.

وی ادامه داد: برانکو مربی با درایت و بزرگی است که او هم از این مساله استقبال کرد که همه چیز بر روی نظم باشد و کمیته‌های انضباطی و فنی باشگاه مشغول به کار شوند. چرا که باشگاه باید به تمام معنا وارد عرصه باشگاه‌داری شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: درباره شرایط خاص پرسپولیس باید بگویم الان همه تمرکز ما روی لیگ برتر است و از او خواستیم که برنامه‌های خودش را ارایه دهد و برانکو هم استقبال کرد هرچند که نگاه ما بلند مدت است و شاید در این زمان مجبور به استفاده از بازیکنان سایر تیم‌ها باشیم اما نگاه ویژه‌ای به استعدادیابی و پرورش نیروهای خودی داریم.

وی درباره بحث یارگیری و اعزام پرسپولیس به اردو افزود: همانطور که گفتم تمرکز اصلی ما بر روی مسابقات لیگ برتر است و عدم وجود تیم پایه در پرسپولیس آسیب‌شناسی شده اما ما لیستی از برانکو داشتیم که در جلسه همراه با حسین عبدی و حمیدرضا گرشاسبی تعامل کردیم به هر حال حسین عبدی اطلاعت فنی بالا و غنی دارد و برانکو هم از این تعامل استقبال کرد. یک سری از بازیکنان دراین جلسه حضورشان قطعی شد و قرار شد با آنها صحبت کنیم و برای یکسری از بازیکنان دیگر قرار شد خود برانکو بررسی کند و ما باید بازیکنانی که او می‌خواهد را هر چه سریعتر به او برسانیم.

طاهری درباره شروع تمرینات هم افزود: تمرینات از امروز و در نزدیکی افطار آغاز می‌شود و زمان تقریبی اردو را هم مشخص کردیم و قرار شد با تشریفات قانونی این اعزام انجام شود.

وی در پایان درمورد موضوع اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس هم تصریح کرد: بخش مالی در حال رایزنی است و بخشی از کار انجام شده و بخش دیگر این مساله هم در حال انجام شدن است.



09:27 1394/03/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن