تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820309217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه مذاکرات ایران و 1+5 در وین


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ادامه مذاکرات ایران و 1+5 در وین
نشست کارشناسان ایران به ریاست حمید بعیدی نژاد و کارشناسان ۵+۱ شامگاه جمعه پایان یافت.
آفتاب : به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما از وین , جلسات در سطح معاونان و کارشناسان شنبه هم ادامه می یابد.
 
محمد جواد ظریف وزیرامور خارجه ایران روز دوشنبه  با فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دیگر همتایان اروپایی (وزرای خارجه المان ,فرانسه و  انگلیس) در لوگزامبورگ دیدار خواهد کرد.
 
سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران از وین به لوگزامبورگ می روند و وزیر خارجه ایران را در این دیدارها همراهی خواهند کرد.
 
دیدار عراقچی و تخت روانچی با اشمید  
 
دیدار  معاونان وزیر خارجه ایران با خانم هلگا اشمید معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عصر جمعه در هتل کوبورگ وین برگزار شد.   
 
پیش از ان سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران با نمایندگان چین, روسیه و سه کشور اروپایی  (فرانسه ,انگلیس ,آلمان ) دیدارهای دوجانبه ای داشتند.
 
هشتمین دور مذاکرات هسته ای به منظور ادامه نگارش پیش نویس متن برنامه جامع اقدام مشترک از روز چهارشنبه با نشست سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه ایران و هلگا اشمید معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به نمایندگی از کشورهای 1+5 در این مذاکرات حضور دارد، آغاز شد.
 
دیدار ظریف با همتایان اروپایی  
 
 محمد جواد ظریف وزیرامور خارجه ایران روز دوشنبه آینده  با فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دیگر همتایان اروپایی خود در لوگزامبورگ دیدار خواهد کرد.
 
سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران روز دوشنبه از وین به لوگزامبورگ خواهند رفت و وزیر خارجه ایران را در این دیدارها همراهی خواهند کرد.
 
تیم کارشناسی ایران برای ادامه مذاکرات همچنان در وین می مانند.



تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن