تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی:مخالفان تخریبی درصدد القای ناکارآمدی مسئولان اجرایی هستند/ در تصمیم گیری‌های اجرایی به خصوص در سیاست خارجی دخالت می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



هاشمی:مخالفان تخریبی درصدد القای ناکارآمدی مسئولان اجرایی هستند/ در تصمیم گیری‌های اجرایی به خصوص در سیاست خارجی دخالت می‌شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد که واگذاری امور به مردم و توجه به بخش خصوصی، یک روند جهانی است.
روز نو : رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد که واگذاری امور به مردم و توجه به بخش خصوصی، یک روند جهانی است.
به گزارش روزنو، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای هیأت مدیره و جمعی از اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران توجه به نهادهای غیردولتی و تشکّل‌های مردم‌نهاد را به خصوص سازمان‌هایی که با تلاش و کوشش جوانان تشکیل شده‌اند، ضروری خواند و گفت: موانع اداری و بهانه‌جویی‌های شبه‌قانونی مخالفان تقویت بخش خصوصی، با اصلاح و تدوین سیاست‌های صدر و ذیل اصل 44 برطرف شد، اما در اجرا گرفتار دولتی شد که هیچ اعتقادی به آن نداشت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، واگذاری امور به مردم و توجه به بخش خصوصی را یک روند جهانی دانست و با تأکید بر موفقیت آن در مقایسه با بخش‌های دولتی، گفت: در جامعه‌ای که ظرفیت برای اشتغال‌زایی وجود دارد، افزایش بیکاران با هیچ بهانه‌ای توجیه‌پذیر نیست.
هاشمی رفسنجانی در پاسخ به ابراز نگرانی‌های اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در خصوص اوضاع کشور، به بایدها و نبایدهای مکرر بعضی از نهادهای کشور برای ایجاد محدودیت در کارهای دولت اشاره کرد و گفت: در حالی که منابع درآمدی کشور به شدت کاهش پیدا کرده، برخی دخالت‌ها در تصمیم گیری‌های اجرایی، مخصوصاً در سیاست خارجی، صورت می‌گیرد و مخالفان تخریبی با استفاده از منابع مالی و رسانه‌های تبلیغی فراوان خود، درصدد القای ناکارآمدی مسئولین اجرایی هستند.
هاشمی رفسنجانی با تأکید بر این نکته که ضررهای اظهارنظرهای غیرکارشناسی مقامات غیر مسؤول و تصمیم‌های جناحی برخی نهادها، در وهله اول به ضرر مصالح و منافع ملی کشور و مردم تمام می‌شود، گفت: در شرایط کنونی منطقه و جهان، باید همه با وحدت کلمه و انسجام پشتیبان نظام و حامی دولت برای حل مشکلات باشیم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مقایسه شرایط امروز با سال‌های پس جنگ و آغاز به کار دولت سازندگی، گفت: خرابی‌ها و ویرانی‌های آن سال‌ها، به خاطر 8 سال جنگ بود که روحیه حماسی مردم را برای جبران بر می‌انگیخت و روابط مسؤولین، به خصوص در سطوح عالی صمیمانه و عمیق بود، اما خرابی‌های ناشی از سؤ مدیریت‌های دولت قبل، نا امیدی را به جامعه تزریق می‌کرد و وحدت و همدلی بین مسؤولان مختلف و مردم را مخدوش کرده بود.
هاشمی رفسنجانی در پاسخ به تقاضای حاضران برای برگشت روحیه سازندگی به کشور، گفت: شرایطی دارد که اولاً اصلاح سیاست داخلی و تقویت خودباوری، همدلی و همکاری و ثانیاً اصلاح سیاست خارجی و گسترش تعاملات بین‌المللی براساس عزت و حکمت، از مهمترین پیش نیازهای آن شرایط هستند.
وی افزود: بسیاری از خواسته‌های گروه‌های مولّد در راستای تقویت پایه‌های اقتصادی کشور است.






تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن