تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820251385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرملین:‌ناتو‌ما‌را‌مجبور‌به‌اتخاذ‌تدابیر‌دفاعی‌کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کرملین:‌ناتو‌ما‌را‌مجبور‌به‌اتخاذ‌تدابیر‌دفاعی‌کرد
روسیه امروز(چهارشنبه) ناتو را متهم به دست درازی کردن به مرزهایش و تلاش برای تغییر توازن راهبردی قدرت کرده و گفت، این رویکرد ناتو مسکو را مجبور کرده اقداماتی به منظور حفاظت از منافع و امنیت خود اتخاذ کند.
کد خبر: ۵۰۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ - 17 June 2015




روسیه امروز(چهارشنبه) ناتو را متهم به دست درازی کردن به مرزهایش و تلاش برای تغییر توازن راهبردی قدرت کرده و گفت، این رویکرد ناتو مسکو را مجبور کرده اقداماتی به منظور حفاظت از منافع و امنیت خود اتخاذ کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز در اظهاراتی تاکید کرد که روسیه در مواجهه با اقدامات ناتو مجبور به اتخاذ اقداماتی به منظور محافظت از خود شده است.

این اظهارات یک روز پس از آن مطرح شدند که روسیه و غرب یکدیگر را متهم کردند که امنیت جهانی را به خطر انداخته‌اند. جنگ لفظی اخیر میان مقامات روسیه و غرب به تنش‌هایی که میان دو کشور بر سر بحران اوکراین به وجود آمد، اضافه کرده است.

پسکوف خطاب به خبرنگاران گفت: این روسیه نیست که به مرزهای یک کشور دیگر نزدیک می شود. بلکه این زیرساختهای نظامی ناتو هستند که در حال نزدیک شدن به مرزهای روسیه هستند.

وی افزود: همه این مسائل است که روسیه را مجبور می‌کند تدابیری به منظور حراست از منافع و امنیت خود اتخاذ کند.

پسکوف همچنین تاکید کرد، غرب هر چه بیشتر رو به لفاظی‌های غیرسازنده و تقابلی به سبک جنگ سرد می‌آورد در حالی که روسیه هرگز خواهان ستیز با ناتو نبوده است.

این اظهارات در حالی مطرح شدند که امروز همچنین مشاور سیاست خارجی ارشد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه نیز گفت که مسکو وارد رقابت تسلیحاتی با غرب نخواهد شد زیرا این کار به اقتصاد روسیه آسیب خواهد زد.

یوری اوشاکوف گفت: روسیه وارد یک رقابت تسلیحاتی نمی‌شود. روسیه تلاش دارد تا به روش‌هایی به برخی تهدیدات واکنش نشان دهد اما بیشتر از این کاری انجام نخواهد داد. ما وارد هیچ گونه رقابت تسلیحاتی نمی‌شویم زیرا این کار به قابلیت‌های ما در حوزه اقتصاد آسیب خواهد زد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن