تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798710916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون بیمه‌ای و امور استانهای صندوق بیمه روستائیان در گفت وگو با فارس خبر داد پرداخت مسمتری به دانش آموزان شین آبادی به محض دریافت مشخصات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون بیمه‌ای و امور استانهای صندوق بیمه روستائیان در گفت وگو با فارس خبر داد
پرداخت مسمتری به دانش آموزان شین آبادی به محض دریافت مشخصات
معاون بیمه‌ای و امور استانهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به دستور وزیر رفاه مبنی بر پرداخت مسمتری به 26 دانش آموز شین آبادی گفت: از زمان ثبت مشخصات این دانش آموزان، پرداخت مستمری آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: پرداخت مسمتری به دانش آموزان شین آبادی به محض دریافت مشخصات



عباس اورنگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به دستور اخیر ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص حمایت از دانش آموزان شین آبادی اظهار داشت: بر اساس این دستور، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مکلف است با توجه به موافقت هیأت امنا نسبت به برقراری مستمری برای دانش‌آموزان به مبلغ ماهانه 6 میلیون ریال از تاریخ از ابتدای فروردین 94 اقدام کند. وی تصریح کرد: در حال حاضر مقدمات اجرای دستور وزیر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر فراهم شده است و به محض اینکه اطلاعات هویتی دانش آموزان در اختیار این صندوق قرار گیرد، مستمری آنها پرداخت خواهد شد. اورنگ با اشاره به اینکه مستمری در نظر گرفته شده از سوی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و کشاوررزان تحت عنوان مستمری از کار افتادگی به دانش آموزان پرداخت می‌شود، افزود: این مستمری هر سال بر اساس شرایط افزایش خواهد یافت. معاون بیمه‌ای و امور استانهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر همچنین به زمان پرداخت مستمری به دانش آموزان شین آبادی اشاره کرد و گفت: این مستمری تا پایان عمر به افراد اشاره شده پرداخت می‌شود. وی با مکاتبه صندوق بیمه اجتماعی کشاروزان،روستائیان و عشایر با فرماندار و مسئولان روستای شین آباد جهت ارسال مدارک هویتی دانش آموزان اشاره داشت و بیان کرد: امیدواریم هر چه زودتر این مدارک در اختیار صندوق قرار گیرد. به گزارش فارس علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی روز گذشته در حمایت از دانش آموزان شین آبادی به مدیران عامل سازمان بیمه سلامت و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر اعلام کرد در خصوص برقرای مستمری و صدور دفترچه درمان برای دانش آموزان شین آباد اقدامات لازم را به عمل آورند. در دستور العمل ربیعی آمده است :
اتفاق دردآور آتش‌سوزی در مدرسه ابتدایی روستای شین‌آباد شهرستان پیرانشهر در 15 آذرماه 1391 که باعث سوختگی جمعی از دانش‌آموزان این مدرسه ابتدایی شد حادثه تلخی بود که خاطر همه شهروندان ایرانی را سخت آزرد. اگرچه شجاعت و روحیه پرامید کودکان حادثه‌دیده ایشان را بر آن داشته تا با تلاش و کوشش و همراهی خانواده خود، رؤیاهای کودکی‌شان را تحقق بخشند و امیدوار و موفق زندگی کنند، اما این چیزی از مسئولیت دولت در قبال این عزیزان نمی‌کاهد. لذا بنا بر دستور ویژه رئیس جمهور محترم،وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر حسب وظیفه الهی، انسانی و مأموریت سازمانی، حمایت از این فرزندان ایران اسلامی را در دستور کار قرار می‌دهد. بر این اساس سازمان‌های تابعه زیر موظف‌اند در چارچوب امکانات و اختیارات، اقدامات زیر را در اسرع وقت به انجام رسانند:
1. صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مکلف است با توجه به موافقت هیأت امنا نسبت به برقراری مستمری برای دانش‌آموزان به مبلغ ماهانه 6 میلیون ریال از تاریخ 1/1/94 اقدام نماید.
2. سازمان بیمه سلامت موظف است نسبت به برقراری پوشش بیمه پایه درمان دانش‌آموزان و تمهید شرایط لازم برای پوشش و ارائه خدمات درمان تحت پوشش بیمه  اقدام مقتضی انجام دهد.
مقتضی است ضمن انجام موارد مذکور، نتیجه اقدامات و فرایند درمان و بهبود کودکان مدرسه شین‌آباد به اینجانب گزارش شود. انتهای پیام/  

94/03/27 - 12:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن