تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820325576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عربستان
معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه در حاشیه نشست فوق العاده وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری‌ های اسلامی در جده با وزیرخارجه عربستان دیدار و گفتگو کرد.
تسنیم: معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه در حاشیه نشست فوق العاده وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری‌ های اسلامی در جده با عادل الجبیر، وزیرخارجه عربستان دیدار و گفتگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: در این دیدار درخصوص برخی موضوعات منطقه، رایزنی و دیدگاه ها، بطور شفاف و صریح بیان شد.

معاون وزیرامورخارجه کشورمان همچنین گفت: در این دیدار ضمن اعلام غیرسازنده بودن رویکرد نظامی در منطقه، دیدگاه ایران مبنی بر ضرورت دور کردن منطقه از جنگ و تقویت روند سیاسی مجددا مورد تاکید قرار گرفت و اعلام شد گفتگو و همکاری موثر، مهمترین عامل در برون رفت از مشکلات منطقه و رسیدن به امنیت پایدار جمعی است.

وی تصریح کرد: در این دیدار اعلام شد که از رویکرد سیاسی سازنده و امنیت منطقه، همه سود خواهند برد. به گفته وی ، وزیر خارجه عربستان هم در این دیدار با تاکید بر اهمیت گفتگو میان کشورها و ضرورت همکاری همه طرف ها در ایجاد امنیت منطقه ، حادثه رخ داده در فرودگاه جده را محکوم کرد و گفت که احکام صادره درخصوص ماموران خاطی به زودی اعلام واجرا خواهد شد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته در نشست جده از تداوم انهدام زیرساختهای یمن به شدت انتقاد کرد و خواستار رفع محاصره یمن در آستانه ماه مبارک رمضان شد.





تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن