تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنوب تهران متحول شده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جنوب تهران متحول شده است
بايد كاري كنيم تا به سمت توليد ثروت در مناطق جنوبي شهر برويم. اگر ارزش افزوده را در اين مناطق بالا ببريم، حتماً سرريز اين اقدام باعث خواهد شد محروميت در اين منطقه رخت بربندد و فراز و نشيب‌هاي مديريتي و مسائل سياسي و اجتماعي هرگز نبايد ما را از حل مشكلات مردم باز دارد.


بايد كاري كنيم تا به سمت توليد ثروت در مناطق جنوبي شهر برويم. اگر ارزش افزوده را در اين مناطق بالا ببريم، حتماً سرريز اين اقدام باعث خواهد شد محروميت در اين منطقه رخت بربندد و فراز و نشيب‌هاي مديريتي و مسائل سياسي و اجتماعي هرگز نبايد ما را از حل مشكلات مردم باز دارد.
قاليباف، شهردار تهران در آئين افتتاح و بهره‌برداري از 131 پروژه شهرداري منطقه 18 با عنوان كردن مطلب فوق گفت: از 12، 13 سال قبل كه در زمان حضور در نيروي انتظامي به اين منطقه مي‌آمدم تا كنون كاملاً مشخص است كه اين محدوده چقدر متحول شده است. البته اقرار مي‌كنم كه هنوز تا رسيدن به نقطه قابل قبول فاصله زيادي وجود دارد اما بايد توجه داشت بخشي از مشكلاتي كه در اين منطقه وجود دارد، از حوزه مأموريتي شهرداري تهران خارج است.  وي با تأكيد بر اينكه هم اكنون در شرايطي قرار داريم كه مشكلات صرفاً با كارهاي زيرساختي عمراني حل نمي‌شود، تصريح كرد: از طول 10 كيلومتر مسير راه‌آهن، چهار كيلومتر در منطقه 17 و شش كيلومتر درمنطقه 18 وجود دارد و حدود 36 متر عرض راه‌آهن است كه معضل جدي در اينجا ايجاد كرده است. اميدواريم بتوانيم با سرمايه‌گذاري شهرداري و توافق صورت گرفته با راه‌آهن به منظور حل مسائل حقوقي و ملكي، اينجا را بدون بارگذاري مسكوني و تجاري به محيطي مناسب تبديل كنيم.  
 شهردار تهران درباره وضعيت كارخانه‌هاي شن و ماسه موجود در اين منطقه گفت: كارخانه‌هاي شن و ماسه بيش از چند سال است كه در اين منطقه وجود دارد و حل و فصل مسائل مربوط به آنها از كارهاي سخت اينجاست. به همين منظور تاكنون مذاكرات را دنبال و موضوع را پيگيري كرده‌ايم.  وي تأكيد كرد: اميدواريم بتوانيم درباره بخشي از اين فضا كه يك مجموعه 100 هكتاري است به توافق برسيم و براساس توافق‌هاي صورت گرفته، طي دو – سه ماه آينده اين موضوع را قطعي كنيم.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن