تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820309115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عاملی که دانشجویان را به کمیته انضباطی دانشگاه‌ها می‌کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مهمترین عاملی که دانشجویان را به کمیته انضباطی دانشگاه‌ها می‌کشاند
مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان تقلب در امتحان را بیشترین عاملی اعلام کرد که دانشجویان به دلیل آن به کمیته انضباطی ارجاع داده می شوند.
آفتاب : سید ابوالحسن ریاضی گفت: کمیته های انضباطی دانشجویان تا ابلاغ شیوه نامه جدید انضباطی مطابق با شیوه نامه قبلی عمل می کنند.


وی اظهار داشت: بیشترین پرونده این کمیته ها به تقلب در امتحان اختصاص دارد در صورت اثبات تقلب توسط دانشجو نمره ۲۵ صدم مطابق با شیوه نامه قبلی برای وی در نظر گرفته می شود.


به گزارش مهر، وی درباره نحوه برخورد کمیته های انضباطی با دانشجویانی که در امتحان تخلف و تقلب کرده اند، گفت: این مساله منوط به مواردی است که هر دانشگاه اعلام کرده است به عنوان مثال یک دانشگاه اعلام کرده که دانشجویان از آوردن موبایل خوداری کنند اگر دانشجو موبایل همراه داشته باشد تخلف کرده و اگر از آن استفاده کند تقلب محسوب می شود.


مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه کمیته های انضباطی دانشجویی براساس شیوه نامه تقلب آموزشی با این دانشجویان برخورد می کنند درخصوص بازنگری شیوه نامه انضباطی نیز گفت: امیدوارم بازنگری این شیوه نامه تا مهر ماه به پایان رسیده و به دانشگاه ها ابلاغ شود.




تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن