تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805889576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشاورزی تجلی‌گاه اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان:
کشاورزی تجلی‌گاه "اقتصاد مقاومتی" است
مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان گفت: کشاورزی تجلی‌گاه اقتصاد مقاومتی است و فعالان عرصه کشاورزی با تولید بهتر به افزایش راندمان کمک می‌کنند.



به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، حیدرعلی گل‌محمدی ظهر امروز در آیین تجلیل از برترین‌های بخش کشاورزی گلپایگان اظهار کرد: تمام افراد فعال در بخش کشاورزی نمونه هستند و برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی تجلی‌گاه "اقتصاد مقاومتی" است، تصریح کرد: فعالان عرصه کشاورزی با عملکرد خوب خود به تولید بیشتر و در نتیجه به افزایش راندمان کمک می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان ادامه داد: به طور معمول در هر هکتار زمین حدود 3.800 یا 4 تُن گندم برداشت می‌شود اما کشاورز نمونه گلپایگانی با تغییر الگوی کشت و استفاده بهینه از آب و اصول علمی کشاورزی موفق شده میزان برداشت گندم را به 11 تن در هکتار افزایش دهد.

وی همچنین به یکی از گاوداری‌های موفق گلپایگان اشاره کرد و افزود: دامدار نمونه گلپایگانی موفق شده با استفاده از روش‌های نوین دامداری روزی 35 تا 40 لیتر شیر با چربی 3.2 دهم تولید کند.

گل‌محمدی با تاکید بر اینکه کشور متعلق به همه افراد است، بیان کرد: با تلاش و پیشرفت می‌توانیم به رشد و پویایی کشورمان کمک کنیم.

در ادامه فرماندار گلپایگان ضمن تبریک سالروز دولت تدبیر و امید و گرامی‌داشت هفته جهاد کشاورزی به فعالان عرصه کشاورزی بیان کرد: بهره‌وری بیشتر با کم‌ترین هزینه موجب تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود.

حسین فراست با بیان اینکه شهرستان گلپایگان همواره از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار بوده است، تاکید کرد: کیفیت محصولات کشاورزی و دامداری، صداقت، پیشینه مذهبی و فرهنگی و بسیاری از عوامل دیگر موجب شده که گلپایگان در زمره شهرهای برتر کشور قرار گیرد.

وی تغییر الگوی کشت از سنتی به مکانیزه و استفاده از روش‌های نوین آبیاری را از جمله عواملی برشمرد که به افزایش تولید محصولات کشاورزی منجر می‌شود و گفت: با توجه به کاهش منابع  آبی و نشست زمین و خشک شدن قنوات و افزایش جمعیت باید استفاده بهینه‌ای از منابع آبی داشته باشیم.

همچنین در این آیین امام جمعه گلپایگان بیان کرد: هر نوع تلاش و کوششی در راه خدا جهاد است و هر کس بتواند گرهی از مشکلات مردم باز کند رضایت خدا را کسب کرده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی خواستار تسریع در ارائه مجوزهای لازم به بهره‌برداران کشاورزی شد و افزود: وام‌های کلان در برخی از بخش‌ها اعطا می‌شود اما کسی که می‌خواهد در حوزه کشاورزی فعالیت کند و درخواست تسهیلات کرده است با مشکلات زیادی مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم دولت تدبیر و امید است و باید مردم را به فعالیت ترغیب و تشویق کند، تصریح کرد: کاغذ بازی‌های اداری باید تمام شود و زمینه سرمایه‌گذاری و تولید محصول برای مردم فراهم شود.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه در وجود همه ما ظرفیت‌ و استعداد و توان لازم هست اما کلاس گذاشتن‌ها و ادعاهای کاذب موجب می‌شود درجا بزنیم، خاطر نشان کرد: گلپایگان این ظرفیت را دارد که نه‌ تنها در استان بلکه در کشور به الگویی موفق تبدیل شود.

 در پایان از آقایان عباس خامسی(شرکت مهر آسا) تولیدکننده مرغ تخم‌گذار با 160 هزار قطعه مرغ تخم‌گذار، محمد جوانمردی (شرکت جهد و تولید) پرورش‌دهنده ماهیان سردابی با ظرفیت 15 تن ماهی، مهدی شخصی تولیدکننده پرورش زنبور‌عسل با ظرفیت 100 کلنی، احمد قنبری تولیدکننده گاو شیری با 100 راس دام مولد، فضل‌الله اعجازی تولیدکننده مرغ گوشتی به ظرفیت 5هزار قطعه مرغ نیمچه گوشتی بدون مصرف بیوتیک و داوود نیکنامی پرورش‌دهنده اسب با 9 رأس اسب مولد عرب با لوح تقدیر تجلیل شد./فارس/110



۲۵/۰۳/۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن