تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804031170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری10ثانیه ای دو معتاد شیشه ای،به مرگ یکی از آنها انجامید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: درگیری10ثانیه ای دو معتاد شیشه ای،به مرگ یکی از آنها انجامید جامعه > حوادث - روزنامه اعتماد نوشت:

  سيزدهم ارديبهشت امسال زني ميانسال به پليس آگاهي تهران مراجعه كرد و ماموران را در جريان درگيري منجر به قتل همسرش قرار داد. با ثبت اظهارات شاكي پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز رسيدگي پرونده، خانواده مقتول مورد بازجويي قرار گرفتند. زن مقتول نخستين نفر بود. او به كارآگاهان گفت: «ساعت هشت شب ٢٨ فروردين امسال، سعيد، شوهرم براي تعمير موتورش از خانه خارج شد. پس از چند ساعت از بيمارستان تماس گرفتند و گفتند كه او چاقو خورده و حالش وخيم است. وقتي به بيمارستان رسيدم داشتند سعيد را به اتاق عمل مي‌بردند. او به من گفت همراه يكي از دوستانش به نام مجيد در خيابان ١٧ شهريور با جواني ناشناس درگير شده و چاقو خورده است.»
به اين ترتيب مجيد نيز براي ادامه بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل شد. او اظهارات خانواده مقتول را تاييد كرد و گفت: «روز حادثه سعيد با من تماس گرفت و گفت موتورش به تعمير نياز دارد. من دنبالش رفتم و با هم به خيابان ١٧ شهريور رفتيم. طرف ‌هاي ساعت ٣ نيمه شب با هم برگشتيم. نزديك خانه‌شان رسيده بوديم كه جواني غريبه به ما نزديك شد و با سعيد كتك‌كاري كرد. مي‌خواستم جداي‌شان كنم اما ناگهان آن جوان ناشناس با چاقو به سعيد زد و فرار كرد.»
اظهارات مجيد در حالي بود كه شب حادثه موتوسيكلت مقتول به سرقت رفته و اثري از آن نبود. به اين ترتيب كشف موتور در دستور كار ماموران قرار گرفت كه سرانجام ١٩ خرداد امسال، ماموران كلانتري ١٠٩ بهارستان هنگام گشت‌زني در خيابان ايران به دو سرنشين يك دستگاه موتوسيكلت مشكوك شدند، آنها را متوقف كردند و در بازرسي‌ها مقاديري شيشه و حشيش كشف كردند. همزمان سرقتي بودن  موتور نيز تاييد شد.
با انتقال دو سرنشين موتوسيكلت به نام‌هاي كوروش و حميد به اداره دهم پليس آگاهي، تحقيقات از آنها آغاز شد. كوروش درباره مالكيت موتور گفت: «موتوسيكلت متعلق به دوست پدرم است كه چند وقت پيش تصادف كرده و الان به امانت دست من است.»
اين در حالي بود كه در ادامه تحقيقات، پرده از راز قتل سعيد برداشته شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه كوروش پسر مجيد – دوست مقتول – است و شب حادثه نيز در خيابان بوده است.
به اين ترتيب مجيد بار ديگر دستگير شد. او اين‌بار از قتل سعيد توسط پسرش پرده برداشت و درباره شب حادثه گفت: «آن شب كار تعمير موتور تمام شده بود و همراه سعيد به در خانه‌اش رفتم. او مشغول مصرف شيشه شد. همين لحظه پسرم كوروش هم پيش ما آمد و از سعيد مقداري شيشه خواست. سعيد كوروش را نمي‌شناخت براي همين به او فحاشي كرد. همه‌چيز در كمتر از ١٠ ثانيه اتفاق افتاد. كوروش به سعيد چاقو زد و فرار كرد. من هم براي اينكه او شناسايي نشود به سعيد گفتم كه ضارب را نمي‌شناسم.»
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در پايان با اشاره به اعتراف كوروش به قتل سعيد، از ادامه رسيدگي به پرونده براي تكميل جزييات و انتقال مجيد به زندان به اتهام «اختفاي حقيقت» خبر داد.  17302


کلید واژه ها: معتاد - قتل -




دوشنبه 25 خرداد 1394 - 06:25:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن