تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804239740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتاق ايران با يك نامزد رئيس خود را شناخت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اتاق ايران با يك نامزد رئيس خود را شناخت
رياست اتاق بازرگاني ايران بالاخره طبق پيش‌بيني روزنامه جوان به حلقه كرماني‌هاي دولت رسيد تا صادر‌كننده خوش اخلاق و خنده روي پسته جاي خود را به فعال زعفران مشهد بدهد.
نویسنده : مهران ابراهیمیان 


رياست اتاق بازرگاني ايران بالاخره طبق پيش‌بيني روزنامه جوان به حلقه كرماني‌هاي دولت رسيد تا صادر‌كننده خوش اخلاق و خنده روي پسته جاي خود را به فعال زعفران مشهد بدهد.
به گزارش «جوان»، روز گذشته محسن جلال‌پور در رقابتي با خودش و با اخذ رأي 354 رأي از 422 رأي حاضر رياست را از آن خودش كرد و اين محسن مهر‌عليزاده بود كه در اقدامي عجيب نامزدي خود را بعد از كلي تعريف از خود پس گرفت وكنار رفت و جلال پور را با كرسي رياست چهار سال تنها گذاشت! گفته مي‌شود وي كه دومين بار نامزد رياست اتاق شده و براي دومين بار نيز انصراف داده بود، ‌اين روزها در هر رقابتي شركت مي‌كند حتي رياست كميسيون گردشگري اتاق تهران را دركارنامه خود دارد.
بنابر اين گزارش با انتخاب رئيس و هيئت رئيسه بار ديگر عيان شد فرش قرمز پهن شده اين روزهاي اتاق‌هاي بازرگاني براي طيف متمايل به اصلاحات چندان خوش يمن نبوده و جريان متمايل به اعتدال است كه تقريباً همه كرسي‌ها را از آن خود كرده است. بنابراين گزارش انتخابات هشتمين دوره رئيس و هيئت رئيسه اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و كشاورزي ايران با ثبت‌نام از كانديداها آغاز شد و بر اين اساس، پس از رأي‌گيري از بين 424 رأي، تعداد 354 رأي به جلال پور، 59 رأي باطله و 11 رأي سفيد به دست آمد و به اين ترتيب محسن جلال پور رئيس انجمن پسته به عنوان رئيس اتاق بازرگاني ايران انتخاب شد. پيش از اين، غلامحسين شافعي رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و كشاورزي ايران بود كه ظاهراً در توافقي نانوشته به نايب‌رئيسي رضايت داد؛ توافقي كه از چند روز پيش در فضاي مجازي لو رفته بود.

   اعضاي هيئت رئيسه اتاق ايران
اما در ادامه انتخابات هيئت رئيسه اتاق ايران نيز تعيين شدند و پدرام سلطاني به عنوان نايب رئيس اول، مسعود خوانساري به عنوان نايب رئيس دوم، محمدرضا انصاري به عنوان نايب رئيس سوم و غلامحسين شافعي به عنوان نايب رئيس چهارم تعيين شدند. اين انتخاب به خوبي نشان داد سازماندهي مرد باهوش جريان حاكم بر اتاق تهران مي‌توانسته رياست اتاق تهران را نيز تحت‌الشعاع قرار دهد زيرا بالاترين رأي رانيز در انتخاب هيئت رئيسه (‌با 287 رأي) از آن خود كرد و خوانساري رئيس اتاق تهران به جايگاه سوم اتاق ايران بسنده كرد. مسعود خوانساري رئيس اتاق بازرگاني تهران با 255 رأي نايب رئيس دوم، محمدرضا انصاري عضو هيئت رئيسه اتاق تهران و رئيس انجمن خدمات فني و مهندسي با 210 رأي نفر سوم انتخاب شدند.
همچنين غلامحسين شافعي رئيس سابق اتاق بازرگاني ايران و رئيس اتاق بازرگاني مشهد هم با 210 رأي به عنوان نفر چهارم هيئت رئيسه جديد هشتمين دوره اتاق بازرگاني ايران انتخاب شد.
 به اين ترتيب مي‌توان حدس زد چنانچه هيئت رئيسه خواسته باشد به دنبال منافع بخش خصوصي باشد با يكدستي بيشترمواجه خواهد بود و خواهد توانست قدرت چانه زني خود را در مقابل دولت و توسعه فعاليت‌هاي بخش خصوصي گسترش دهد. آنچنان كه پورقاضي عضو اتاق تهران اين اتفاق را خوشحال كننده خواند و ابراز اميدواري كرد فرصت‌ها و شرايط براي بخش خصوصي بيشتر خواهد شد.
 همچنين يك عضو ديگر اتاق ايران در گفت وگو با «جوان» گفت: با اين تركيب هماهنگي‌هاي اتاق تهران و ايران بيشترخواهد شدو هيئت‌هاي تجاري بدون هماهنگي و جداگانه در اتاق تهران و ايران با اعضا ديدار نخواهند كرد.
گفتني است جلال‌پور پيش از اين نايب رئيس دوره هفتم اتاق ايران بود و هم‌اكنون رياست اتاق بازرگاني كرمان و انجمن پسته را به عهده دارد.
گفته مي‌شود حمايت جهانگيري معاون اول دولت كه همشهري جلال پور است، در اين انتخاب بي‌تأثير نبوده است و همچنان نقش دولت در اتاق بخش خصوصي تقويت مي‌شود.

  دفتر پساتحريم در اتاق بازرگاني هشتم ايجاد مي‌شود
همچنين رئيس جديد اتاق بازرگاني ايران گفت: براي آمادگي كشور در شرايط بعد از تحريم، دفتر پساتحريم در اتاق بازرگاني دوره هشتم تشكيل مي‌شود. محسن جلال‌پور در حاشيه انتخابات هشتمين دوره اتاق بازرگاني ايران با اعلام اين خبر درباره برنامه‌هاي جديد اتاق گفت در هشتمين دوره اتاق بازرگاني ايران به‌دنبال اعتلاي جايگاه بخش خصوصي و به‌ويژه اتاق بازرگاني ايران است. وي در ارتباط با برنامه‌هاي اتاق بازرگاني ايران در شرايط بعد از رفع تحريم‌هاي ظالمانه عليه ايران گفت: براي آماده‌شدن در شرايط پساتحريم دفتر پساتحريم در هشتمين دوره اين اتاق راه‌اندازي مي‌شود. رئيس جديد اتاق بازرگاني ايران با اشاره به مشكلات بخش كشاورزي به‌عنوان بخش حساس در اقتصاد كشور گفت: در بخش كشاورزي به‌عنوان يكي از حساس‌ترين بخش‌هاي اقتصادي كشور برنامه‌هاي ويژه‌اي براي شرايط جديد آن با توجه به كاهش منابع آب خواهيم داشت.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن