تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819700296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت منطقی مرغ کیلویی 7 هزار تومان است / ضرر تولیدکنندگان در پی کاهش قیمت


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی؛
قیمت منطقی مرغ کیلویی 7 هزار تومان است / ضرر تولیدکنندگان در پی کاهش قیمت
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به اینکه هم‌اکنون هر کیلو مرغ 6 هزار و 600 تومان در واحدهای صنفی عرضه می‌شود، گفت: طبق نظر وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغداران قیمت منطقی برای فروش مرغ بین 7 تا 7 هزار و 200 تومان است.



به گزارش جام نیوز، مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به افزایش 200 تومانی قیمت مرغ گفت: میانگین فروش مرغ در واحدهای صنفی در سطح شهر کیلویی 6 هزار و 600 تومان است.

وی افزود: قیمت مرغ طبق نظر جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغداران باید به میانگین کیلویی 7 تا 7 هزار و 200 تومان برسد تا مرغداران ضرر نکنند و امیدواریم که در هفته آینده به این رقم افزایش یابد.

یوسف‌خانی با اشاره به اینکه در فصل گرما مصرف ماهی کاهش می‌یابد، گفت: قیمت ماهی تغییر چندانی پیدا نکرده و با توجه به کاهش مصرف شاهد کاهش قیمت آن نسبت به شب عید بودیم.

وی به این نکته نیز اشاره کرد؛ که در ماه رمضان ماهی مصرف زیادی ندارد و در این راستا قیمت آن تغییری پیدا نمی‌کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به مشکلات این صنف گفت: یکی از مشکلات ما تعزیرات است که واحدهای صنفی ما را به دلیل گران‌فروشی جریمه می‌کنند در حالی که در این صنف به هیچ وجه گران‌فروشی وجود ندارد.

یوسف‌خانی ادامه داد: ممکن است در برخی از واحدهای بدون پروانه کسب، کم فروشی انجام شود اما فروشندگان دارای جواز کسب به دلیل رقابت با یکدیگر و برخی مشکلات، محصولات خود را تنها با 5 تا 8 درصد سود به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.

وی ادامه داد: نگاه منفی تعزیرات به اصناف مهم‌ترین دغدغه این صنف است که آن را به چالش می‌کشاند./باشگاه/110
 



۲۲/۰۳/۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن