تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون نهادهاي سرمايه گذاري، عهده دار مديريت کامنت گذاري در کدال شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۷ب.ظ)
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار: کانون نهادهاي سرمايه گذاري، عهده دار مديريت کامنت گذاري در کدال شد موج - معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: هدف از کامنت(نظر) گذاري بر روي اطلاعيه ها اين است که هم سطح تحليل را در بازار بالا ببريم و هم اين که شرکت ها و موسسات بدانند که اطلاعات منتشر شده آنها مورد ارزيابي قرار مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن اميري در خصوص روند جديد کامنت گذاري در اطلاعيه هاي منتشر شده در کدال ابراز داشت: در همايش کدال و در ادامه بحث شفافيت اطلاعات در بازار مطرح شد که سازمان بورس و اوراق بهادار در نظر دارد تا سطح تحليل را در بازار افزايش دهد که به اين ترتيب اين امکان فراهم شد تا شرکت هايي که مجوز مشاوره از سازمان بورس و اوراق بهادار را دارند بتوانند روي اطلاعيه ها نکته و تحليل بگذارند.
وي ادامه داد: هدف از کامنت(نظر) گذاري بر روي اطلاعيه ها اين است که هم سطح تحليل را در بازار بالا ببريم و هم اين که شرکت ها و موسسات بدانند که اطلاعات منتشر شده آنها مورد ارزيابي قرار مي گيرد پس لازم است دقت بيشتري بر صحت اطلاعات خود داشته باشند.
اميري افزود: اين رويه جديد کامنت گذاري بر روي اطلاعيه ها موجب بهبود کيفيت اطلاعات منتشر شده در کدال مي شود و ضمنا بازار مي تواند از نظر تحليلگرها استفاده کنند.
وي اضافه کرد: براي اينکه اين موضوع را ساماندهي کنيم پيشنهادي از طرف کانون نهادهاي سرمايه گذاري مطرح شد مبني بر اين که مديريت کامنت گذاري بر سامانه کدال بر عهده اين نهاد باشد.
اميري افزود: اين پيشنهاد در هيات مديره سازمان مطرح و مرامنامه پيشنهادي به تصويب رسيد تا اين مهم، برعهده کانون نهادهاي سرمايه گذاري قرار بگيرد.
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس در ادامه تصريح کرد: زيرساخت و بستر نرم افزاري فرايند کامنت گذاري، از سوي شرکت رايان بورس فراهم شده و همکاري مشترکي بين کانون نهادهاي سرمايه گذاري و رايان بورس عملياتي مي شود. به علاوه توکن هايي به شرکت هايي که از طرف کانون معرفي مي شوند اعطا مي شود تا از اين طريق کامنت گذاري ها صورت بگيرد.
وي ادامه داد: قرار بر اين است که از هفته آينده اين امکان فراهم شود و شرکت هاي مشاوره اي با نظارت کانون نهادهاي سرمايه گذاري در سيستم «تدان»، تحويل داده هاي ناشرين، فعاليت خود را آغاز کنند.
اين مقام مسوول خاطرنشان ساخت: با آغاز به کار سيستم تدان، فضايي در اختيار شرکت هاي مشاوره قرار خواهد گرفت که با نظارت کانون نهادهاي سرمايه گذاري، نظرات و تحليل هاي خود را ارائه دهند و سهامداران و بازديدکنندگان کدال در صورت نياز به جزئيات بيشتر مي توانند به سايت مشاوره مربوطه مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن