تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810016718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح پيوند مدرسه، مسجد و منزل در سال تحصيلي جديد اجرا خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اصفهان؛
طرح پيوند مدرسه، مسجد و منزل در سال تحصيلي جديد اجرا خواهد شد
استاندار اصفهان گفت: پيوند مسجد، مدرسه و منزل در حقيقت انسجام بيشتر اين سه مركز مهم در راستاي رشد و ارتقاي اعتقادات ديني، مذهبي و فرهنگي دانش آموزان است كه اين طرح در سال تحصيلي جديد اجرا خواهد شد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه ي هماهنگي هيئت نظارت بر كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد، با بيان اينكه جلسات اين هيئت هر 6 ماه يكبار برگزار مي شود، گفت: در استان اصفهان بيش از 1700 كانون فرهنگي و هنري مساجد فعاليت مي كنندكه اقدامات آن ها در سطح كشور نمونه است.

رسول زرگرپور با بيان اينكه اين كانون ها بركات زيادي به همراه خواهند داشت، افزود: تلاش خواهد شد كه تا پايان امسال كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد به دو هزار كانون افزايش يابد چرا كه جوانان و نوجوانان متدين را در مسائل فرهنگي و هنري مشاركت مي دهند و رشد و ارتقاي آن ها را به همراه خواهد داشت.

وي به طرح آموزش ائمه ي جماعات اشاره كرد و افزود: در جلسه ي گذشته ي هيئت نظارت كه با حضور حضرت آيت الله طباطبايي نژاد برگزار شد بنا به ديدگاه و زير نظر ايشان قرار شد كه يك دوره هاي آموزشي براي ائمه ي جماعات در نظر گرفته شود.

زرگرپور در ادامه تصريح كرد: اين دوره هاي آموزشي براي قشر خاصي از ائمه ي جماعات كه سن آن ها كمتر از 50 سال است به صورت 24 ساعت آموزش حضوري و 62 ساعت آموزش غير حضوري و با ارائه ي گواهينامه در 20 دوره پس از پايان ماه رمضان در شهرستان اصفهان و ديگر شهرستان ها برگزار مي شود.

استاندار اصفهان در ادامه به طرح پيوند سه ميم اشاره كرد و يادآور شد: سه ميم عبارت است از مسجد، مدرسه و منزل كه در حقيقت انسجام بيشتر اين سه مركز مهم در راستاي رشد و ارتقاي اعتقادات ديني، مذهبي و فرهنگي دانش اموزان خواهد بود.

استاندار اصفهان عنوان نمود: اين طرح توسط اداره كل آموزش و پرورش به صورت پايلوت 10 درصد دانش آموزان در حدود 60 هزار دانش آموز استان را تحت پوشش قرار خواهد داد و با يك هماهنگي كاملي كه بين مديران مدارس، هيات امناي مساجد و انجمن هاي اوليا و مربيان ايجاد خواهد شد، پيوند كاملي بين مساجد، مدارس و خانواده ها بوجود خواهد آمد.

مدير ارشد استان با بيان اينكه اين طرح در سال تحصيلي جديد اجرا خواهد شد؛ افزود: بر اساس اين طرح در هنگام اقامه نماز دانش آموزان به صورت گروهي در نماز جماعت مساجد همجوار شركت مي كنند و با هماهنگي انجمن اوليا و مربيان مدارس نيز در مساجد براي اقامه ي نماز مغرب و عشا حضور خواهند يافت و سعي مي شود كه برنامه هاي مشترك و هم افزايي بيشتري را بين اين سه نهاد بسيار مهم برقرار كنند.

استاندار اصفهان به طرح آمارگيري از مساجد و حسينيه ها اشاره كرد و افزود: با توجه بوجود بيش از 5 هزار و 700 مسجد و 940 حسينيه در استان طرح شناسنامه دار كردن اين مساجد در دستور كار قرار گرفته است.

زرگرپور با بيان اينكه بايد اطلاعات بسيار جامع و كاملي از اين مراكز وجود داشته باشد، افزود: اين اطلاعات به صورت جامع در يك فايل فراهم و با آماده سازي پرتال در جلسه ي آتي در اختيار افراد قرار خواهد گرفت.

رسول زرگرپور به برنامه هاي ستاد اوقات فراغت جوانان اشاره كرد و افزود: در جلسه ي اين ستاد اعلام شد كه بخشي از طرح هاي اوقات فراغت به كانون ها فرهنگي و هنري مساجد اختصاص يابد كه مورد تصويب قرار گرفت و مقرر شد كه اين كانون ها بتوانند از تسهيلات نهادهايي مانند بسيج، اداره كل ورزش و جوانان و اداره كل آموزش و پرورش براي غني سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استفاده كنند.



انتهای پیام/ ا



اخبار مرتبط

عضویت 100 هزار نفر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور
وجود 4 هزار و 105 مسجد در مازندران
اختصاص دو هزارو 500میلیارد ریال اعتبار برای ترویج فعالیت های قرآنی در کشور
اهدای حدود 40 هزار جلد کتاب به کتابخانه های مساجد خوزستان
فعالیت بیش از 300کانون فرهنگی هنری مساجد در خراسان شمالی




۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن