تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وکیلی: کشف پرونده فرار مالیاتی جدید در تهران/ شکری: منتظر اجرایی شدن طرح جامع اطلاعات مالیاتی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در گفتگوی ویژه خبری مطرح شد:
وکیلی: کشف پرونده فرار مالیاتی جدید در تهران/ شکری: منتظر اجرایی شدن طرح جامع اطلاعات مالیاتی هستیم
معاون سازمان امور مالیاتی کشور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، معاون سازمان بازرسی کل کشور در گفتگوی ویژه خبری امشب به بررسی کشف پرونده 900 میلیارد تومانی فرار مالیاتی پرداختند
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران حسین وکیلی معاون سازمان امور مالیاتی کشور، محمود شکری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، حسین راغفر استاد دانشگاه اقتصاد دان و ابراهیم شاهرخیان معاون سازمان بازرسی کل کشور در گفتگوی ویژه خبری امشب یکشنبه 17 خرداد ماه به بررسی کشف پرونده 900 میلیارد تومانی فرار مالیاتی پرداختند.


در ابتدای این برنامه وکیلی در تشریح پرونده 900 میلیارد تومانی فرار مالیاتی اظهار داشت:  بحث 900 میلیاردی یک موضوع کد فروشی بود که کشف شد.


وی ادامه داد: گروهی از افراد فاکتورهای غیرواقعی در اختیار افراد دیگری قرار می‌دادند و در درصدی از این بابت دریافت می‌کردند که متأسفانه افرادی که طرف معامله با این گروه قرار می‌گرفتند فاکتورها را از آن‌ها خریداری کرده و استفاده می‌کردند که بر  اساس پیگیری‌های انجام شده این گروه که رسمی و ثبت شده هم نیستند شناسایی و به دادگاه معرفی شدند.


معاون سازمان امور مالیاتی کشور با بیان این که در هر خریدی مبلغی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده پرداخت می‌شود گفت: برگ فاکتور یک اعتبار است و کسی که برگه فاکتور را می‌فروشد چند جرم را با هم مرتکب می‌شود چرا که در این جا مبلغی را به عنوان ارزش افزوده از  دولت مدعی می‌شود.


وکیلی با اشاره به این که این مورد فرار مالیاتی در اصفهان اتفاق افتاده است گفت: این اقدام را می‌توان تصرف در اموال عمومی یاد کرد که خوشبختانه با قوانین موجود ما توانستیم این گروه را شناسایی و به دادگاه معرفی کنیم.


** کشف پرونده فرار مالیاتی جدید در تهران
وکیلی در بخش دیگری از اظهارات خود از کشف پرونده فرار مالیاتی جدید در تهران خبر داد و گفت: کیس جدیدی در تهران شناسایی کرده که 120 مهر شرکت‌های مختلف ساخته و از 120 مدل فاکتور استفاده می‌کرده است ولی تا کنون رقم فرار مالیاتی آن مشخص نشده است.


وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که تخمین شما از فرار مالیات چقدر است گفت: با توجه به آمارهایی که عنوان شده فرار مالیاتی حدود 20 تا 25 درصد مطرح می‌شود.


در ادامه گفتگوی ویژه خبری امشب محمود شکری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در پاسخ به این سؤال که تخمین شما از فرار مالیاتی چقدر است اظهار داشت: به دلیل عدم شفافیت فعالیت‌های اقتصادی نمی‌توان تخمین دقیقی از فرار مالیاتی عنوان کرد.


** منتظر اجرایی شدن طرح جامع اطلاعات مالیاتی هستیم


وی ادامه داد: ما سیستمی را تحت عنوان طرح جامع اطلاعات مالیاتی تبیین کردیم که همه منتظر اجرایی شدن این سیستم هستیم.


خبر در حال تکمیل است...








۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن