تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820520504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به ارزش‌ها و توسعه آن ها در سطح خرد و کلان ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۷ق.ظ)
معاون وزير راه و شهرسازي: توجه به ارزش‌ها و توسعه آن ها در سطح خرد و کلان ضروري است موج-معاون معماري و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي گفت: توجه به ارزش‌ها و بسترسازي براي بسط و توسعه آن‌ها به‌عنوان يکي از وظايف ملي و محلي از سوي مديران در سطح خرد و کلان ضروري است.
به گزارش خبرگزاري موج، پيروز حناچي، معاون معماري و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي، شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمايي از پروژه سبزه ميدان زنجان در محل کارخانه کبريت سابق اين شهر افزود: استان زنجان دو اثر جهاني را در خود جاي داده است که در صورت استفاده، هر يک از اين ظرفيت‌ها مي‌تواند زمينه‌ساز توسعه و پويايي اين استان باشد.
وي اظهارکرد: در تعريف جديد شهرها، شهرهاي موفق به شهرهايي گفته مي‌شود که در آن شهروندان بيشتري از مزيت‌هاي مساوي برخوردار بوده و اين امر باعث مي‌شود که شهري به‌عنوان مقصد گردشگري افراد تعريف مي‌شود.
معاون معماري و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي گفت: با توجه به اين که مکان‌هايي مانند کارخانه کبريت زنجان همانند گذشته پاسخگوي نيازهاي اقتصادي جامعه نيست مي‌توان با تغيير کاربري به جاي تخريب اين اماکن استفاده‌هاي بهينه‌تري از آن به عمل آورد.
حناچي ادامه داد: در ايران از يک دهه قبل فرهنگ‌سازي براي تغيير کاربري برخي فضاهاي قديمي و اجتناب از تخريب آن‌ها آغاز شده است.
معاون معماري و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي گفت: قرار نيست پروژه سبزه ميدان، بازار زنجان را که در اين محدوده قرار دارد تضعيف کند بلکه اين پروژه به‌ گونه‌اي طراحي شده که عاملي براي تقويت بازار شود که البته تحقق اين امر بستگي به نوع تعريف از پروژه فوق دارد.
حناچي اضافه کرد: از مشاورين در راستاي اين طرح درخواست شده است، مولفه‌هاي تاريخي موجود در محدوده اجراي آن را لحاظ کنند.
وي خاطرنشان کرد: پروژه سبزه ميدان مي‌تواند چهره شهر زنجان را تغيير داده و به‌عنوان يکي از مزيت‌هاي بزرگ اين شهر مطرح شود، چراکه حوزه عمومي شهري در عين اقتصادي بودن زمينه‌اي براي فعاليت‌هاي اجتماعي است.
عمليات اجرايي طرح سبزه ميدان، از سال ۹۳ به‌عنوان نقطه عطفي در خصوص اجراي طرح‌هاي مشارکتي در شهر زنجان مطرح است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن