تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820998903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكنولوژي بدون فرهنگ داعش مي‌سازد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تكنولوژي بدون فرهنگ داعش مي‌سازد
معاون صنايع‌دستي كشور تنها راه بازگشت به آرامش و ثبات را خودآگاهي، مبادله فرهنگي و احترام به ديگران با وجود تمام تفاوت‌هايشان دانست و گفت: تكنولوژي بدون فرهنگ داعش مي‌سازد.
بهمن نامورمطلق، در مراسم بزرگداشت روز جهاني صنايع‌دستي كه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي تهران سالن خليج فارس برپاست، اظهار داشت: جشن امروز ويژگي خاصي دارد. مجلسي است كه هم هنرمندان برجسته و هم مديران ارشد دولت در آن حضور دارند. به گفته نامورمطلق، كشورهايي كه شم قوي‌اي داشته‌اند، خيلي زود روح زمانه را درك كرده و به سرمايه‌گذاري در حوزه صنايع فرهنگي و هنرهاي دستي پرداختند. در اين كشورها همه بخش‌ها از بانك‌ها گرفته تا بيمه‌ها، از وزارت خارجه تا وزارت صنايع، از گمرك تا بازرگاني داخلي و خارجي، همگي براي رشد صنايع‌دستي و فرهنگي بسيج شده‌اند.
نامورمطلق با اشاره به انتظار هنرمندان صنايع‌دستي از دولتمردان گفت: هنرمندان اين رشته انتظار دارند كه وضعيت بيمه و مستمريشان تثبيت شود. همچنين مي‌خواهند حوزه صنايع‌دستي، برنامه‌محور شود و در برنامه‌هاي كلان نيز جايگاه شايسته‌اي داشته باشد. آنها مي‌خواهند با توجه به نقش صادرات در شكوفايي صنايع‌دستي در سياست خارجي و ديپلماسي اقتصادي- فرهنگي ديده شوند. همچنين دولت بخش فروش را تقويت كند و شهرداري‌ها به كمك هنرمندان و معاونت صنايع‌دستي بيايند و فروشگاه‌ها و نمايشگاه‌هـاي دائمي صنايع‌دستي را راه‌اندازي كنند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن