تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820707807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری تهران: بانک‌ها وام بدون سود به بخش فرهنگ و هنر بدهند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: شهرداری تهران: بانک‌ها وام بدون سود به بخش فرهنگ و هنر بدهند
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارتقای کیفیت محصولات و صنایع فرهنگی یک نقش هدایت گر است و شورا باید در بحث اجرا نیز نقش و نظارت داشته باشد.
به گزارش نامه نیوز، محمود صلاحی در خصوص تببین نقش ارتقاء کیفیت فعالیت ها و محصولات فرهنگی و برخورداری کشور از اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقامتی یعنی اقتصادی که در عین مقاوم و درون زا بودن، برون نگر نیز باشد و کشور ما پیشینه زیادی در عرصه فرهنگ دارد و قطعا با این نگاه هویتی می توانیم محصولات فرهنگی اثرگذار تولید کنیم.


وی ادامه داد: ما دانشجویان و هنرمندان زیادی داریم که می توانند در عرصه هنر فعالیت کنند اما در راستای تحقق صحیح این امر، وجود حمایت ضروری است و بانک ها باید وام بدون سود به بخش های فرهنگ و هنر بدهند.


صلاحی تصریح کرد: یکی از تبلیغات بانک ها باید این باشد که به بخش های فرهنگ وهنر وام ارزان قیمت می دهند چون تا اقتصاد فرهنگ و هنر رونق نگیرد، نمی توانیم تولید زیادی داشته باشیم و زمانی تولید زیاد می شود که تولید کننده سود و پول اصلی خود را دریافت کند و اکنون سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تلاش می کند که هنرمند بتوانند اقتصاد خود تامین کند.


رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه برای تولید داخلی باید فرصت سازی کرد، گفت: نکته قابل توجه در تولید محصول فرهنگی بحث برندسازی است که کم تر به آن توجه شده است.


وی افزود: مشکل اصلی ما در برندسازی عدم هماهنگی در بین تولید کنندگان متعدد است و بدین خاطر تولیدکنندگان داخلی نتوانسته اند یک جبهه واحد را تشکیل دهند و اکنون تنها رقیب هم شده اند.


بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، صلاحی در پایان خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا هماهنگی بین حلقه ها و زنجیره های تولید تا توزیع صنایع فرهنگی را فراهم کنیم تا تولید داخلی رونق گیرد و مردم نیز با خرید محصولات فرهنگی داخلی از آن حمایت کنند تا کیفیت محصول فرهنگی ما نیر ارتقا یابد و ما نیز باید انتقاد از تولید صورت گرفته را در جهت بهبود و اصلاح بپذیریم.




۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن