تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814742031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان بازنويسي فيلمنامه «خانم، مال معرفي کنيد»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۰ق.ظ)
پوران درخشنده: پايان بازنويسي فيلمنامه «خانم، مال معرفي کنيد» موج - پوران درخشنده کارگردان مطرح سينماي ايران که از مدت‌ها قبل فيلم‌نامه «خانم، مال معرفي کنيد» با موضوع طلاق را در دست نگارش داشته است از اتمام بازنويسي نهايي اين فيلم‌نامه خبر داد و گفت: اميدوارم بتوانم در فصل تابستان اين فيلم را جلوي دوربين ببرم.
به گزارش خبرگزاري موج، کارگردان فيلم سينمايي «هيس، دخترها فرياد نمي‌زنند» گفت: ظرف يکي دو هفته آينده و پس از پايان تايپ فيلم‌نامه «خانم، مال معرفي کنيد» آن را براي دريافت پروانه ساخت به سازمان سينمايي ارائه خواهم کرد و در صورت مهيا شدن شرايط آن را به زودي خواهم ساخت تا اين فيلم بتواند حدالامکان در سي و چهارمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر حضور داشته باشد.
درخشنده با تأکيد بر اين که عنوان اين فيلم قطعا طي روزهاي آينده عوض خواهد شد، اظهار داشت: من به عناوين زيادي براي فيلم‌نامه اين اثر انديشيده‌ام، اما؛ تاکنون به نتيجه مشخصي براي عنوان اين فيلم نرسيده‌ام، اما؛ آن چيزي که قطعي است قبل از تقاضاي پروانه ساخت از سازمان سينمايي نام آن را تغيير خواهم داد.
وي سپس درمورد اين که طي هفته‌هاي اخير اخبار گوناگوني در برخي از رسانه‌ها در مورد فيلم‌سازي شما در زمينه‌هاي ديگر ازجمله شخصيت و جايگاه مادر و همچنين جوانان و شبکه‌هاي اجتماعي گسترده در برخي رسانه‌ها منتشر شده و اين شائبه را در اذهان متبادر ساخته که شما قصد نداريد، ساخت فيلم «خانم مال معرفي کنيد» را پي گيري کنيد، خاطرنشان کرد: خير، قطعا ساخت اين فيلم سينمايي اولين کار من بعد از مدت‌ها دوري از عرصه فيلم‌سازي خواهد بود و اميدوارم که بتوانم با ساخت اين اثر هشداري جدي به خانواده‌ها و جامعه نسبت به مساله و معضل بسيار مهم طلاق بدهم.
کارگردان فيلم سينمايي «شمعي در باد» ادامه داد: سابقه فيلم‌سازي من نشان از آن دارد که همواره نسبت به مسائل و مشکلات زندگي جوانان و آسيب‌هايي که همواره در جامعه آن‌ها را مورد تهديد قرار مي‌دهد دغدغه جدي داشته‌ام و اين که در جايي عنوان کرده‌ام که مي‌خواهم فيلمي روز در مورد پسرها بسازم حرف جديدي نيست.
وي در ادامه يادآور شد: من هميشه در طول دوران فيلم‌سازي‌ام همزمان چندين طرح مختلف را آماده ساخت داشته‌ام و براي اينکه فيلمي را به توليد برسانم از مدت‌ها قبل درگير تحقيق و پژوهش‌هاي جامعه‌شناختي، روان‌شناختي و... بسيار زيادي در رابطه با آن‌ها شده‌ام و در حال حاضر نيز به همين‌گونه عمل مي‌کنم و همزمان چندين طرح مختلف را در دست پي گيري دارم که به ترتيب آن‌ها را جلوي دوربين خواهم برد.
درخشنده سپس در رابطه با جديدترين فيلمش گفت: من نسبت به افراد و اقشار ضعيف جامعه هميشه حساس بوده‌ام و به‌گونه‌اي دلم مي‌خواهد که هميشه تريبون افرادي باشم که صدايشان به گوش هيچ شخصي نمي‌رسد. در مورد فيلم «خانم مال معرفي کنيد» نيز همين مساله وجود دارد چراکه اين فيلم در مورد مشکلات زنان هنگام مواجهه با مساله خطير «طلاق» است. زنان معمولا در موضوع طلاق ضربه مي‌بينند و حتي نمي‌توانند مهريه و نفقه دريافت کنند و به همين دليل در راهروهاي دادگستري دچار سرگرداني مي‌شوند.
وي افزود: به اين خانم‌ها گفته مي‌شود که اگر همسر مالي دارد معرفي کنند تا از اين مال براي پرداخت مهريه و نفقه آن‌ها اقدام شود، اما؛ اين مال معمولا به نام مرد نيست و زن‌ها در دادگاه‌ها بدون کسب حقوقشان رها مي‌شوند و نمي‌توانند به خانواده‌شان مراجعه کنند و براي روي پاي خود ايستادن هم بايد خيلي از اتفاقات را از سر راه خود بردارند و در واقع بي‌پناه هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن