تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815482276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صورت‌های مالی فدراسیون ایراد کلی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صورت‌های مالی فدراسیون ایراد کلی ندارد
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید ایرادات وارده به صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال تحت‌الشعاع انتخابات نواب رییس علی کفاشیان در مجمع فوق‌العاده این فدراسیون قرار نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علیرضا اسدی درباره ایرادات وارده به صورت‌های مالی 92 و 93 فدراسیون فوتبال که قرار شد اصلاح شود و گزارش آن در مجمع فوق‌العاده این فدراسیون مد نظر قرار گیرد، اظهارکرد: قرار بود چند بند از ایرادات مالی که دارای اشکال بودند این بندها را بازرس و حسابرس عنوان کنند که این مسائل عنوان شد و این مسائل جزو دستورات جلسه فوق‌العاده بود.

وی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسید در مجمع فوق‌العاده فدراسیون موضوع ایرادات مالی تحت‌الشعاع انتخابات نواب رییس کفاشیان قرار گرفت، اظهار کرد: هیچ بندی تحت پوشش هیچ بند دیگری قرار نگرفت و در جای خود مورد بحث بودند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین درباره اینکه رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرده‌اند که مباحث ارائه شده در مورد صورت‌های مالی تنها گزارش بوده و مصوبه نیست و اینکه قرار است مجددا صورت‌های مالی در تیرماه توسط موسسه حسابرس مورد بررسی قرار گیرند و در مجمع بعدی ارائه شوند، خاطرنشان کرد: حسابرس کلیه بندهای قبلی که در مورد آن ابهاماتی وجود داشت، قرائت کرد و گزارشات لازم در جلسه عنوان شد.

وی ادامه داد: ایراد گرفته شده در این زمینه مبنی بر این بود که این گزارشات باید در مجمع عمومی مورد بحث و ارائه قرار گیرند. بنابراین برخی از اعضا نسبت به اینکه این مساله در مجمع فوق‌العاده عنوان شده است، ایراد گرفتند.

اسدی با اشاره به اینکه باید در مجمع بعدی مصوبه صورت‌های مالی قبلی گرفته شود، اظهار کرد: ایراد کلی در این زمینه وجود ندارد و تنها باید در مجمع بعدی مصوبه صورت‌های مالی که به آن ایراداتی گرفته وارد شده است، گرفته شود.


08:21 1394/03/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن