تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797794348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزیابی انتظامی از رسانه های هم‌خانواده شرقی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ارزیابی انتظامی از رسانه های هم‌خانواده شرقی
کد خبر: ۵۰۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ - 09 June 2015


معاون وزیر ارشاد گفت: ایران قربانی تروریزم و در صف اول مبارزه با آن است و رسانه ها باید در ارائه این تصویر واقعی از ایران ما را همراهی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارشاد معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با هیئت رسانه ای تلویزیون «CCTV» با تاکید بر نقش رسانه های هم‌خانواده در شرق برای مقابله با هجمه های رسانه ای غرب، گفت: تروریزم در حال گسترش است و رسانه ها باید کمک کنند به شکل واقعی ریشه تروریزم خشکانده شود.

انتظامی با اشاره به فعالیت گروهک تروریستی داعش در تاجیکستان به عنوان یک کشور هم مرز با چین گفت: امروز داعش کل منطقه را به آشوب کشیده است در حالی که آنها بویی از اسلام نبرده اند و به دروغ نام اسلام را با خود یدک می کشند. اسلام دین رحمت و مودت و پرهیز از خشونت است و تصویری که داعش و گروه های تروریستی مشابه نمایش می دهند، تصویری دروغین است.

وی در همین زمینه گفت: متاسفانه کشورهای غربی با سیاست های خود داعش را به وجود آوردند و مستقیم و غیر مستقیم از آن حمایت می کنند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ با بیان اینکه ایران امروز قربانی تروریزم است و در عین حال در صف اول مبارزه با آن قرار دارد، خاطرنشان کرد: ایران باید حمایت شود و این وظیفه رسانه های هم خانواده است که کمک کنند تا تصویر درست و واقعی از ایران منعکس و ارائه شود.

وی در بخش دیگری از این نشست که با حضور محمد منصور کوشش،‌ مدیر کل رسانه های خارجی وزارت ارشاد و معاونان او صورت گرفت با اشاره به اهمیت رسانه های شرقی بویژه کشور چین برای ایران گفت: سیاست کلی دولت، توسعه دیپلماسی رسانه ای است و رشد آمار حضور رسانه های خارجی در تهران نیز موید نگاه توسعه محور در بحث استفاده از ظرفیت های رسانه های کشورهای جهان است اما اهمیت حضور رسانه های شرقی و کشور چین در ایران علاوه بر سیاست کلی دولت، قرابت فرهنگی ما با این کشورهاست.

انتظامی افزود: وجود ارزش هایی مشترک در بین دو ملت مانند توجه به نهاد خانواده و معنویت در زندگی روزمره، که متاسفانه رسانه های غربی به آنها توجه ندارند باعث شده تبادلات رسانه ای – فرهنگی بهتری بین دو کشور شکل بگیرد و رسانه های کشور چین برای ما اهمیت ویژه داشته باشد.

وی به نگاه رسانه های غربی به چین نیز اشاره و تصریح کرد: با وجود پیشرفت های فراوان کشور چین، غربی ها همچنان با عینک ارزشهای غربی به کشور چین نگاه می کنند و تصویر و تفسیر ارائه می دهند و بر همین اساس این کشور را قضاوت می کنند، همان مشکلی که با جمهوری اسلامی ایران نیز دارند.

معاون وزیر ارشاد گفت: در دنیای امروز دیپلماسی سنتی جای خود را به ارتباط میان ملت ها داده و ملت ها در چنین فضایی نقش اصلی را ایفا می کنند و تمام حوزه های فرهنگی – هنری و رسانه ای می تواند به ارتباط میان ملت ها و دولت ها کمک کند.

انتظامی همچنین با بیان اینکه از گسترش فعالیت رسانه های خارجی در ایران حمایت می کنیم، بر ضرورت تقویت خانواده رسانه های شرقی در منطقه و جهان تاکید کرد.

بنابراین گزارش، خانم هایگه ژانگ، معاون شبکه تلویزیونی «CCTV» که در صدر هیئتی از مدیران و معاونان این شبکه به تهران آمده است، در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و سپاس از حمایت های وزارت ارشاد از دفتر این رسانه در تهران، از اشتیاق فراوان رسانه متبوعش در انعکاس اخبار و رویدادهای ایران بر پایه واقعیات موجود در ایران خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت روابط ایران و چین و سابقه دیرینه همراهی و همکاری های مشترک، توسعه روابط رسانه ای با ایران برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

معاون شبکه تلویزیونی «CCTV» افزود: حضور ما در ایران به شناخت عمیق مردم چین از فرهنگ و تمدن ایرانی کمک می کند و ما قصد داریم ضمن توسعه تبادلات خبری به زودی مستندی درباره ایران تولید کنیم که در آن واقعیت های موجود در ایران آنطور که هست، تصویر شود.

شبکه تلویزیونی سی سی تی وی «تلویزیون مرکزی چین» (CCTV)، بزرگ‌ترین اپراتور تلویزیونی در جمهوری خلق چین محسوب می‌شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن