تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819692048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج جشنواره استانی الگوهای برتر تدریس مربیان تربیت بدنی لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان نتایج جشنواره استانی الگوهای برتر تدریس مربیان تربیت بدنی لرستان خبرنگار پانا:جشنواره استانی الگوهای برتر تدریس مربیان تربیت بدنی آموزش وپرورش لرستان در دو بخش خواهران و برادران در سالن امام علی (ع) شهرستان خرم آباد برگزار شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ خرداد ساعت 07:08

 به گزارش خبرنگار پانا،معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش لرستان  با اشاره به شرکت 13 منطقه و شهرستان در این جشنواره گفت: این جشنواره ،فرایندی چند مرحله­ای است که به منظور شناسایی، ارزشیابی، نمایش و ترویج روش­های مؤثر و جدید تدریس تربیت بدنی بر اساس الگوهای نوین برگزار می شود. بهرامی در خصوص نتایج جشنواره گفت: در قسمت تیمی مردان، تیم­های شهرستان های  بروجرد، الشتر و دورود و در بخش زنان تیم­های شهرستان های  ازنا، ناحیه2والشتر،سیلاخور به ترتیب مقام­های اول تا سوم را کسب نمودند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در خصوص نتایج انفرادی دبیران مرد این جشنواره گفت: در دوره اول ابتدایی علی اسدی(ناحیه 2)، عزت علیزاده(الشتر) و حسن آدینه وند(دورود)مقام اول تا سوم را کسب کردند. وی در خصوص نتایج دوره دوم ابتدایی گفت: رضا امینی(بروجرد)، بهروز زینتی(نورآباد) و حمید خوبان(دورود) مقام اول تا سوم را کسب کردند. بهرامی نتایج متوسطه اول را به این شرح اعلام کرد: داوود ساریخانی(بروجرد)، محمدهادی آزادی(الشتر) و کیامنش جودکی دیناروند(پلدختر) مقام اول تا سوم را کسب کردند. وی در خصوص نتایج متوسطه دوم گفت: یداله محمودی(بروجرد)، محمودرضا صیدرضایی(سیلاخور) و حجت ندری(الشتر) مقام اول تا سوم را کسب کردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان نتایج انفرادی دبیران زن را به شرح ذیل اعلام کرد: در دوره اول ابتدایی مژگان خادمی(ناحیه 2)، محبوبه مدیریان(سیلاخور) و خدیجه بیرانوندی(ازنا) مقام اول تا سوم را کسب کردند. وی در خصوص نتایج دوره دوم ابتدایی گفت: زهرا حبیبی(ازنا)، شهناز نظامی(اشترینان) و فاطمه حافظی(ناحیه 2) مقام اول تا سوم را کسب کردند. بهرامی نتایج متوسطه اول را به این شرح اعلام کرد: زینب ورمزیار(ازنا)، هدیه حسنوند(الشتر) و سارا قوامی(ناحیه 1) مقام اول تا سوم را کسب کردند. وی در خصوص نتایج متوسطه دوم گفت: لیلا میرباقری(ازنا) و فرشته عموزاده(ناحیه 2) به ترتیب اول و دوم شدند.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن