تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگین خودرو یا ندین خودرو / تاخیر یا تحویل خودرو بی پلاک +جوابیه نگین خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


گزارش؛
"نگین خودرو" یا ندین خودرو / تاخیر یا تحویل خودرو بی پلاک +جوابیه نگین خودرو
در پی درج گزارش " نگین خودرو یا ندین خودرو " که داستان دنباله دار تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی بود شرکت "نگین خودرو" اطلاعیه ای از سوی این شرکت مبنی بر انتشار این خبر ارسال کرد که متن خبر و متن جوابیه به شرح زیر است.



به گزارش جام نیوز، تصورش را بکنید با کلی ذوق و شوق یک خودرو ثبت نام می کنید؛ به شما گفته می شود که تا یک ماه یا حتی سه ماه دیگر خودرو تحویل شما می شود؛ شما در این سه ماه هیجانات زیادی را برای تحویل خودرو تجربه می‌کنید حتی برای مسافرت با خانواده نیز کلی برنامه ریزی کرده اید.

سه ماه بعد:خودروی شما هنوز آماده تحویل نیست.

6ماه بعد:خودروی شما هنوز آماده تحویل نیست.

یکسال بعد: تا یک ماه دیگر خودروی شما تحویل می شود؛شما نارحت هستید و تمام برنامه‌هایتان به هم ریخته است حتی در این یکسال بدون خودرو بودید و مشکلات عدیده‎ای برای شما به وجود آمده است.

یکسال و یک ماه بعد: خودرو تحویل شما می شود اما پلاک خودرو هنوز آماده نیست؛حالا باید منتظر پلاک خودرو باشید؛روزها و هفته به همین منوال می گذرد و شما هنوز در حسرت سوار شدن بر رنوی آرزوهایتان هستید تا اینکه نگین خودرویی‌ها از انجام تعهدات این شرکت تا پایان اردیبهشت سخن به میان می آورند و در دل شما کور سوی امید جوانه می‌زند؛

این چنین است که تا پایان اردیبهشت نیز صبر می کنید اما ظاهرا رنوی شما طلسم شده است نه تنها رنوی شما بلکه رنوهای زیادی هستند که دچار این طلسم شده اند؛حالا روزهاست که از آخر اردیبهشت می گذرد و هنوز هم شما حرف های تکراری می شنوید.

از این جالبتر و البته غم انگیزتر اینکه برخی خودرو بی پلاک در پارکینگ دارند و تقویمی که برای سال تولید خودرو ورق می خورد و حق بیمه‌ای که از کف می رود برای خودرویی که در خواب بلاتکلیفی مانده است.

***جوابیه نگین خودرو

نگین خودرو و پاسخ به اتهامات بی‌پایه و اساس

متأسفانه به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها و مسائل مالی و تأثیر مستقیم آن بر بازار خودروهای وارداتی، شرکت نگین خودرو موفق به انجام به موقع تعدادی از تعهدات خود در سال گذشته نشد و به جهت آزردگی خاطر هموطنان عزیزمان، در ابتدای سال جاری با تغییرات گسترده مدیریتی در شرکت، مدیرعامل نگین خودرو از تمامی مشتریان شرکت عذرخواهی کرد و متعهد گردید که تا پایان اردیبهشت ماه کلیه تعهدات به مشتریان تحویل گردد.

مشکلاتی که گریبانگیر نگین خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو بود، تنها معطوف به این شرکت نیست و دیگر شرکت‌های وارداتی و حتی تولیدکنندگان نیز کم و بیش با این موانع دست و پنجه نرم کردند.

به تأیید ناظران و کارشناسان در نگین خودرو انقلابی رخ داد که مدیران ارشد رنو پارس نیز به خوبی آن را حس کردند و عملکرد 2 ماهه شرکت از ابتدای سال، با انجام 97 درصد از تعهدات تا پایان اردیبهشت و جلب رضایت مشتریان ناراضی شرکت به خوبی قابل مشاهده است.

به کلیه نمایندگی‌ها در ابتدای سال راهبرد جلب رضایت حداکثری مشتریان ابلاغ شد و با تغییر نگرش و روش‌هایی که در نگین خودرو بوجود آمد تمامی توان شرکت به کار گرفته شد تا رضایت حداکثری مشتریان تأمین گردد.

تغییر و بهبود متن قراردادها، ارائه شرایط مختلف فروش با تسهیل روش‌های پرداخت و تسهیلات بدون بهره، افزایش جریمه تأخیر در تحویل خودروها با 22 درصد کاهش زمان شماره‌گذاری و رفع موانع مربوط به اسقاط خودروها و تخفیف ویژه برای تمامی محصولات علی‌رغم افزایش عوامل موثر در قیمت تمام شده خودرو در بازار کشور از حمله اقدامات شرکت در طی این مدت بوده است.

آنچه که مسلم است ماهیت رسانه با نقد سازنده و دلسوزانه گره خورده است و تمامی نهادهای انتفاعی و غیرانتفاعی رد کشور از انتقاد با رویکرد مثبت و سازنده استقبال خواهند کرد.

نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران نیز این قاعده مستثنی نیستی و در راستای مسئولیت های اجتماعی، رویکرد مشتری‌مدارانه و بهبود ارائه خدمات خود حاضر به شنیدن تمامی انتقادات در حوزه‌های مختلف و بهبود عملکرد خود است.

اما بدون شک انتشار چهار گزارش خبری متوالی آن هم تنها طی 20 روز با عناوین سیاه  خاکستری و با بهره بردن از الفاظ توهین‌آمیز، بیان افترا، و اتهامات بی‌پایه و اساس هرگز برخواسته از رویکردی مثبت و انتقادی سازنده و دلسوزانه نبوده و نیست.

بر خلاف آنچه که در تیتر یکی از گزارش‌های منتشر شده قید شده است، سکوت نگین خودرو تنها به این خاطر بوده که تغییرات مدیریتی در این شرکت از ابتدای فروردین ماه سال جاری صورت گرفته و مدیریت شرکت از ابتدای آغاز به کار خود به صورت شفافت اقدام به رسانه‌ای کردن فعالیت‌های شرکت و انجام تعهدات نمودندو این مسئله به خوبی از جانب دیگر رسانه های خبری و خودرویی قابل تصدیق است و بدون شک بهبود روند و فرآیند فعالیت در هر سیستم و سازمانی نیازمند اندکی صبر، تأمل، همیاری و همدلی است.

فعالیت شبانه‌روزی واحد ارتباط با مشتریان شرکت از ابتدای سال خبر از این دارد که جلب رضایت حداکثری مشتریان سرلوحه فعالیت‌های شرکت بوده و تمامی مشتریان که از ابتدای سال تاکنون به این واحد مراجعه کردند از عملکرد شرکت و مجموعه ارتباط با مشتریان نیز ابراز رضایتمندی داشتند.

گسترش خدمات پس از فروش و راه‌اندازی تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان (عج‌الله تعالی فرجه الشریف)، راه‌اندازی نگین سرویس و آغاز سرویس‌های دوره‌ای رایگان در تابستان از جمله دیگر فعالیت‌هایی است که در این مدت انجام شده است.

بی‌شک بازگشت اعتماد و نیز احیای تمامی زیرساخت‌های لازم برای حضور قدرتمند در بازار خودرو کار ساده‌ای نیست اما مقدمات با سرعت مطلوبی در حال فراهم شدن است و منابع انسانی با تجربه ای برای این مسیر سخت جذب نگین خودرو شده اند.

با استعانت از درگاه ایزد متعال و تعهدات و روش‌های اندیشیده شده، نگین خودرو نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران، جایگاه خود را در بازار خودروی کشور بهبود خواهد بخشید و با ورود محصولات جدید به بازار در سال جدید خبرهای خوشی را برای بازار خودروی ایران رقم خواهد زد و در آینده نه چندان دوری حرف‌های زیادی برای گفتن در بازار ایران خواهد داشت که برای هر علاقمندی به خودرو شنیدنی است./باشگاه/110



۱۸/۰۳/۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن