تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804612006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«بیمه طلایی فرهنگیان» به نام طلا، به رنگ برنز!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «بیمه طلایی فرهنگیان» به نام طلا، به رنگ برنز!


مشاور رئیس‌ کل بیمه مرکزی گفت: «سازمان بیمه مرکزی» خدمات شرکت بیمه آتیه سازان حافظ را ضمانت نمی کند و اینکه بیمه گزاران با مشکلاتی رو به رو شوند، دور از انتظار نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، 20 روز پیش معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از نهایی شدن بیمه طلایی فرهنگیان خبر داد اما معاون بیمه مرکزی گفت بیمه آتیه سازان حافظ که بیمه طلایی فرهنگیان را ارائه می کند از نظر بیمه مرکزی مجوز ندارد. از این رو گفتگوی پیشخوان خبر 18:30 با دعوت از مسئولان مربوط این موضوع را بررسی کرد.
 
در ابتدای این گفتگو از پرویز خسروشاهی، مشاور رئیس‌ کل بیمه مرکزی درباره وضع حقوقی شرکت آتیه سازان حافظ پرسیده شد و خسرو شاهی با اشاره به اینکه بیمه گری یک کسب و کار است و بر فعالیت های اقتصادی باید نظارت شود اظهار داشت : در میان فعالیت اقتصادی بانک ، بورس و بیمه ، سخت ترین و پیچیده ترین نظارت ، نظارت بر بیمه هاست چرا که بیمه گری فعالیتی با ریسک بالاست و یک شرکت بیمه با عملکرد نادرست خود می تواند بیمه گزاران را در زمان ایفای تعهدات دچار مشکل کند .  
خسروشاهی، مشاور رئیس کل بیمه مرکزی، میهمان برنامه پیشخوان خبر - 17 خرداد 1394

خسروشاهی با تاکید بر اینکه در ایران سازمان بیمه مرکزی که نهادی حاکمیتی است بر بیمه ها نظارت می کند تصریح کرد : به موجب قانون تمامی فعالان اقتصادی و سرمایه گذارانی که تمایل دارند در عرصه بیمه فعالیت کنند باید از بیمه مرکزی مجوز بگیرند .

وی فایده دریافت مجوز را این دانست که نهاد ناظر ذخیره گیری ، نگهداری ریسک و توانگری مالی شرکت بیمه را کنترل می کند و افزود : از آنجا که شرکت بیمه آتیه سازان حافظ از سازمان بیمه مرکزی مجوز نگرفته است بر ذخایر ، نگهداری ریسک و توانگری مالی این شرکت نظارت نمی شود که این به نفع بیمه گزاران نیست .

 مشاور رئیس‌ کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه شرکت آتیه سازان حافظ یک شرکت سهامی خاص و تحت مالکیت شرکت بیمه سلامت است گفت : فعالیت های بیمه ای باید به گونه ای عرضه شود که بیمه گزار مطمئن باشد بیمه گر به تعهدات خود عمل می کند اما از آنجا که سازمان بیمه مرکزی بر شرکت بیمه آتیه سازان حافظ نظارت نمی کند ، خدمات این شرکت را نیز ضمانت نمی کند و اینکه بیمه گزاران با مشکلاتی روبرو شوند دور از انتظار نیست .

در ادامه این گفتگو بابک قزوینیان معاون بیمه و خدمات سلامت شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در مورد نداشتن مجوز این شرکت بیمه اظهار داشت : آتیه سازان حافظ به عنوان کارگزار بیمه سلامت و از سال 81 بر اساس قوانینی تاسیس شده که به سازمان بیمه سلامت اجازه می دهد بیمه های سلامت را کنترل ، مدیریت و نظارت کند .  
قزوینیان، معاون بیمه و خدمات سلامت شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ، میهمان برنامه پیشخوان خبر - 17 خرداد 1394

وی افزود : به موجب اساسنامه سازمان بیمه سلامت که به تصویب شورای نگهبان نیز رسیده ، وظیفه سازمان بیمه سلامت نظارت بر بیمه های تکمیلی ، تهیه دستورالعمل ها و دریافت حق بیمه است و می تواند امور مربوط به بیمه پایه و تکمیلی را به شرکت های کارگزاری بیمه واگذار کند .

قزوینیان در پاسخ به اینکه آتیه سازان حافظ چگونه توانسته بیمه تکمیلی را مدیریت کند ، این امر را به علت توانمندی خاص این شرکت بیمه گر عنوان و تصریح کرد : شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بدون اینکه برخلاف تعهدات قرارداد عمل کند توانسته سرانه های قراردادی بیمه های تکمیلی را در حد معقول و متناسب با توانایی مالی بیمه گزاران عرضه کند .

اکبر حاجیلو  معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش نیز در بخش دیگری از گفتگو با اشاره به پیشینه همکاری وزارت آموزش و پرورش با شرکت آتیه سازان حافظ گفت : از آنجا که این شرکت تاکنون در ایفای تعهدات خود مشکلی نداشته است ، به عنوان طرف قرار داد انتخاب شد.  
حاجیلو، معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، میهمان برنامه پیشخوان خبر - 17 خرداد 1394

حاجیلو ارتباط شرکت بیمه آتیه سازان حافظ با سازمان بیمه سلامت ، تخصصی بودن این شرکت در اجرای بیمه های تکمیلی و ارائه نرخ حق بیمه با رقمی بسیار پایین تر از سایر شرکت ها را دلایلی دانست که باعث شده وزارت آموزش و پرورش با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ همکاری کند  .

 معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه نرخ حق بیمه بسیاری از شرکت های بیمه ای که با آنها مذاکره کردیم 2/5 برابر رقم حق بیمه ای بود که شرکت آتیه سازان حافظ اعلام کرده بود افزود : به این ترتیبباید مبلغ سی هزار تومان بابت حق بیمه تکمیلی به این شرکت پرداخت شود که 15 هزار تومان آن را فرهنگیان می دهند و 15 هزار تومان نیز از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش پرداخت می شود.
 
دانلود
 

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن