تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814582607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با یک شکست نمی گویند مربی را عوض کنید؛ آقای اینانلو!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


با یک شکست نمی گویند مربی را عوض کنید؛ آقای اینانلو! ورزش > والیبال - باخت دوباره تیم ملی والیبال بهانه منتقدان را جور کرد.


مهری رنجبر - خبرآنلاین؛ انگار هر بار ملی پوشان تورنمنتی را با باخت شروع می کنند، دوباره علامت سوال چرا ما باختیم؟ روی سر آنها می چرخد. فرقی هم نمی کند سرمربی زنده یاد حسین معدنی باشد ،ولاسکو یا کواچ. با شروع لیگ جهانی تیم ملی والیبال دو باخت 3-یک برابر امریکا داشت. تیمی که تجربه 17 ساله بازی در لیگ جهانی را دارد و قهرمان دوره قبل است. این بار هم محمد علی اینانلو کواچ را مثل بار قبل مقصر می داند و بس. او با اینکه خودش معتقداست قرار نیست ما همه تیم های دنیا را ببریم و به صغیر و کبیر رحم نکنیم، علی الخصوص تیم اول دوره گذشته را، اما نوشته چرا ایران باخت؟
انگار آقای نویسنده خیلی از حال و روز بازیکنان خبر ندارد؛اینکه چرا شهرام محمودی ،همان شهرام سابق نیست یا امیر غفور و سید محمد موسوی مثل همیشه به قول خودش نمی غریدند و امتیاز نمی گرفتند. از شهرام محمودی شروع می کنیم که در آخرین تمرین توپی تیم ملی عضله دو قلوی پایش کشیدگی پیدا کرد .او برای دو هفته از تمرین معاف شد، با بهبودی مصدومیتش در راه چمهوری چک به امریکا سرماخوردگی یقه اش را گرفت. استراحت یک روزه به او کمک کرد تا در بازی اول باشد اما با ضعف عضلانی زیر سرم رفت و در بازی دوم بالاجبار بیرون نشست. غفور جایش را گرفت. امیر غفوری که مصدومیت کتفش در سال قبل حتی به او اجازه بازی در فصل قبل لیگ برای متین ورامین را نداد. او برای جبران و امادگی حتی قید تعطیلات عید را هم زد اما این بار شکستگی انگشتش کار دستش داد .
غفور در اردوی تهران خیلی دیرتر از بقیه بازیکنان دست به توپ شد. همین مساله هم او را از آمادگی دور کرد.قضیه ای که کواچ را هم نگران کرد و بالاجبار سه پشت خط زن را همراه تیم کرد .سید محمد موسوی هم با مصدومیت کهنه مچ پا و زانویش کجدار و مریز سر می کند. عادل غلامی هم در فنلاند مصدوم شد . او با اینکه بهتر شده اما با هر سفر و هر پرواز باز سیامک افروزی پزشک تیم ملی معالجه اش را از نو شروع می کند. فرهاد ظریف هم که مچ دستش از لیگ مصدوم بوده و با این شرایط بازی کرد. با یک لشکر مصدومی که روی دست کواچ هست ، پزشک تیم هر روز تا ساعت 12 شب کارهای درمانی بازیکنان را انجام می دهد. اما ظاهرا منتقد تیم ملی اصلا تاب شکست را ندارد به خاطر همین بعداز باخت تیم در دو بازی اول به امریکا مثل سال قبل در قضاوتی زود هنگام کواچ را محکوم کرد.
او فراموش کرده درسطح اول دنیا برد و باخت هست و با باخت دنیا به آخر نمی رسد. البته قضاوت درباره بد یا خوب بودن مربی هم درست نیست . منتقد همیشگی مربیان تیم ملی که حالا ولاسکو را کار بلد می داند، فراموش کرده وقتی ایران در رقابتهای ورلد کاپ ژاپن 2011 بعداز برد صربستان و ارژانتین 3-2 به چین باخت در یادداشتی مشابه نوشت:«این بازیکنان ، بازیکنان همیشگی نبودند و معلوم نیست دیشب کجا بودند؟» اما نکته آخر درباره تقویت کادرفنی تیم ملی اینکه؛ کدام یک از مربیانی که اینانلو اسم می برد آن قدر مسلط به زبان انگلیسی هستند که بتوانند همزمان حرفهای کواچ را برای بازیکنان ترجمه کنند؟ او از مربیانی اسم می برد که در لیگ خیلی هم کار نامه درخشانی ندارند. در این شرایط انتقاد هیچ کمکی به تیم ملی نمی کند. چرا که فشارهای زیادی را به بازیکنان می آورد و حتی چه بسا روحیه آنها را هم کمتر می کند.
43 43

کلید واژه ها: اسلوبودان کواچ - والیبال -




پنجشنبه 14 خرداد 1394 - 15:57:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن