تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805518833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوای مخاطبان برای کسر5000تومان توسط بانک ملی: خجالت بکشید، ارزش ندارد/ عیدی شان را پیشاپیش برداشتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دعوای مخاطبان برای کسر5000تومان توسط بانک ملی: خجالت بکشید، ارزش ندارد/ عیدی شان را پیشاپیش برداشتند جامعه > مشکلات مردم - انگار این دعوا تمامی ندارد، با وجودی که ده ها هزار بار خبر مربوط به کسر 5هزار تومان از حساب بانک ملی توسط مخاطبان خوانده شد، دعوای موافقان و مخالفان این کار بانک ملی تمام شدنی نیست.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از لحظه ای که بانک ملی، پیامک داد 5هزار تومان از حساب مشتریانش کسر کرده، تا همین لحظه، مخاطبان خبرآنلاین زیر اخبار مرتبط و بعضا غیرمرتبط کامنت میگذارند و درباره این کار اظهار نظر می کنند.
هنوز عده ای از مشتریان بانک ملی می گویند: کسر 5000 تومان خیانت در امانت است و البته در مقابل هم عده ای از صاحبان حساب به بقیه همبانکی هایشان می گویند برای 5 هزار تومان شلوغ بازی درنیاورید، ارزش ندارد. عده ای هم می گویند بانک به آنها خبر داده بود و کار غیرعادی نکرده است.
در این بین، برخی از وکلای دادگستری هم به خبرآنلاین گفته اند این کار را خیانت در امانت می دانند و به زودی شکایتی از مدیران بانک ملی را تقدیم دادگستری می کنند.
البته بازار متلک و جوک ساختن هم که این روزها کسب و کار عده ای از هموطنان شده، سر این موضوع حسابی داغ است. حتی کاریکاتوریستها هم بی کار ننشسته اند و این قصه را به زبان طنر تصویر روایت کرده اند.
بانک ملی هم ترجیح داد توسط فاطمی اردکانی عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران پشت پرده پیامک بانک ملی و کسر مبلغ 5000 تومان را به مردم بگوید.
البته باز هم این مسئول بانک مرکزی برای "تنویر افکار عمومی" توضیح داد که چون بانک ها کارمزد دریافت نمی کنند، مجبورند کارمزد هزینه ارسال پیامک بانکی را اخذ کنند.

پولمان را کجا بگذاریم؟
یکی از مخاطبان درباره موضوع کسر 5هزار تومان، چیزی نوشته که چندان باور پذیر نیست. او کامنت گذاشته: "من امروز 30 میلیون تومان از پولم رو از بانک ملی به یک بانک دیگه منتقل کردم." که البته تعداد زیادی این حرف او را با زدن علامت + تایید کرده اند.
"رامین" هم نزدیک به این مضمون را در کامنت دیگری گذاشته که البته برای او آرزوی عاقبت به خیر شدن داریم چون از کامنتش بوی خطر می آید: "من که خیلی وقته از بانک ملی به یک بانک خصوصی مهاجرت کردم. هم سیستمش بهتره هم خیلی مشتری مدار هستند و احترام میگذارند. مردم باید پولشونو از این بانکهای قدیمی و پرادعا بیرون بیارن تا حساب کار دستشون بیاد."
خواننده دیگری هم خیال همه صاحبان حساب را با این پیشنهاد قدیمی تخت کرده: "باید پولها رو تو متکا نگه داریم نه توی بانک!"
مخاطب دیگری به نام "کیا" هم پیشنهادی داده که ظاهرا این روزها عملی و بسیار کم هزینه تر از پیامک تغییر موجودی حساب است: چرا بانکها از سرویس وایبر وواتزآپ وغیره که سرعت بیشر از sms دارند ومجانی هستند استفاده نمیکنند.مگر ریگی در کفششان است که برای چند sms ماهانه 10000 تومان یا 5000 تومان کم کنند   اظهارنظر صاحبان حساب موافق و مخالف ولی بحث اصلی که بین مخاطبان خبرگزاری ما درگرفته، موضوع نگهداشتن جای پولها نیست. بلکه قصه در این است که آیا بانک مرکزی حق داشته این کار را بکند یا نه. دو گروه در خبرآنلاین در این ارتباط کامنت گذاشته اند. اول، گروهی که می گویند بانک مرکزی خیانت در امانت کرده و دیگر، گروهی است که معتقدند برای 5 هزار تومان نباید این همه کافه را به هم ریخت و شلوغ بازی درآورد.
مخاطب، حساب و کتاب بانک ملی را اینطور روی دایره ریخته که: هر جور که بخوای حساب کنی 10000 تومان برای یک سال خیلی زیاده. من در ماه نهایتش 4 تا تراکنش دارم که در سال میشه 120 تا. با احتساب 25 تومان برای هر تراکنش میشه 1200 تومان. بانک ملی دنبال یک منبع درآمد جدیده.
یک مخاطب دیگر که پیداست به شدت از دست سود وامهای بانکی عصبانی است، نوشته: این همه سود حساب های قرضه الحسنه را می خورند بس نیست چراعقل تان کارنمیکند شخصی که حساب قرضالحسنه باز میکند پولش نیز باید بطور قرض الحسنه به دیگران وام داد وفقطکارمزد گرفت آیا انصاف است این همه حساب قرضالحسنه که حقوق به آن واریز می شود ویاسپرده مردمی به قرض الحسنه بس چرا متقضیان ازدواج این همه انتظار میکشند لطفا جواب دهید
ولی مخاطب دیگری که خود را کارمند بانک ملی معرفی کرده، اینطور از محل کار خود دفاع کرده: من كارمند بانك ملي ايران هستم. از قبل از عيد توي سايت رسمي بانك ما اعلام شده بود اين موضوع و در تمامي شعب هم اطلاع رساني با كاتالوگ و روي بورد هاي آگهي انجام شده بود. كلا ما همه جور خدماتي را مفت و مجاني مي خواهيم اگر كسي نمي خواست با پيامك گردش حسابش به او اطلاع داده شود كافي بود به شعبه ي متبوع دستور قطع پيامك ميداد. حالا نگوييد پول مفت مردم را ميگيريد و در قبال خدمتي اين چنيني پول ميگيريد چون ديگر هيچ كس پول مفت به بانك نميدهد و احد الناسي ديگر پيدا نميشود كه در حساب جاري قرض الحسنه ي خود وجه نگهدارد بلكه بلافاصله به سپرده ي كوتاه مدت منتقل نموده و بانك از بابت سپرده ي حداقل كوتاه مدت كلي سود به سپرده گذار مي پردازد. سودي هم كه از بابت تسهيلات اعطايي مي گيريم مصوب بانك مركزي است
یک مخاطب هم خود را "مبارز" نامیده، با لحن طنزی اعتراضش به بانک را اینطور می گوید: شما باید به منه مشتری زنگ میزدی یا پیامک میدادی و اعلام میکردی ما میخاهیم بابت پیامک5000تومان پول برداریم منم میگفتم برای حساب خالی پیامک میخام چیکار قطعش کنین 10000تومانه ته حسابمو دست نزنین واسه روز مبادا که داشتم از گشنگی میمردم چنتا نون خالی بخرم بخورم
مخاطب دیگری هم اعتراض کرده که: نه تنها بانکها بلکه همه موسسات و سازمانهای دولتی چشم به جیب مردم دوخته اند. نمی دانم چه به مردم داده اند که نمی توانند پس بگیرند. آخر این چه تفکری است؟ این چه نوع بانکداری است؟ این چه امانت داری است؟ پیشنهاد می شود خبر آنلاین در این باره نظر مراجع تقلید پرسیده شود..
خواننده ای به نام احمدرضاطاهری هم خود را وکیل بانک ملی پنداشته یا خواسته مانند خبرنگاران اطلاع رسانی کند که نوشته: باسلام کسانیکه می خواهند از خدمات پیامکی حساب خود ساپتا استفاده ننمایند تا پایان خردادفرصت دارندباارسال عدد1به 100064140 از طریق همان شماره مبایلی که مبلغ 50000ریال کسر شده ارسال نمایند تا مبلغ 50000ریال به حسابشان باز گرددلطفا" اطلاع رسانی شود. شتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری فقط از طریق ارسال عدد 1 به شماره 100064140 اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده 50000 ریال به حساب آنان برگشت داده خواهدشد..
مهدی هم اینطور به بانک ملی تشر زده که: بدعت بدی راه انداختند که تاثیر خود را در معاملات روزمره در میان مردم و حتی ارگانهای دولتی میگذارد و هرکسی اموال و دارایی دیگران را برای خود محق بداند و این اجازه را به خود بدهد دست تو جیب دیگران بگذارد؟
ولی محمد در جواب او نوشته: والا دروغ چرا برا من قبلش پیامک اومد.
مخاطب دیگری هم به همبانکی هایش بند کرده که چرا برای کسر 5 هزار تومان شلوغ بازی درمی آورند، آن هم با این کامنت: بابا خجالت بکشید برا 5هزار تومان خودتون کشتید . . بانک ملی از5ماه پیش اعلام کرد چناچه بخواهید برای حسب شما نزد بان ملی پیامک بیاید موافقت یا مخالفت خود را اعلام کنید حالا چرا فکر می کنید بانک ملی سرخود از حساباتان برداشت کرده.می خواستید موافقت نکنید. مخاطب دیگری هم حق را اینطور به جانب بانک داده: شاید برای همه پیامک ارسال نشده. ولی برای من پیامک اومد که سالی 10000 تومن هزینه داره. اگه نمیخوای با ارسال یه کد غیرفعالش کن. که من غیرفعال نکردم چون برام مهم بود. ولی من اگر جای مدیران این بانک بودم بیشتر این قضیه را بررسی میکردم. شما این همه از گردش حساب مردم درآمد دارین، زورتون میاد یه خدمت به این کوچیکی را به رایگان بدین؟؟ هزینه اینو میذاشتین به جای پول تبلیغاتتون به نظرم ضعف مدیریت کلان این بانک اینجا بسیار مشهوده و هزینه این بی اعتمادی خیلی خیلی سنگین شد. یک مخاطب آینده نگر هم از الان به فکر نوروز بوده و اینطور به بانک ملی تکه انداخته: مردم ناراحت نباشند، عیدی شان را پیشاپیش از حساب شما برداشته اند. 45231  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - بانک ملی -




چهارشنبه 13 خرداد 1394 - 08:14:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن