تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804606402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز پروازهاي شرکت هواپيمايي اترک‌ «غير برنامه‌اي» شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۶ب.ظ)
مجوز پروازهاي شرکت هواپيمايي اترک‌ «غير برنامه‌اي» شد موج - بر اساس دستورالعمل تاسيس و فعاليت شرکت‌هاي هواپيمايي مجوز پروازي شرکت هواپيمايي اترک «غير برنامه‌اي» شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ۲۹ آذر سال گذشته بود که به مناسبت هفته حمل‌ونقل از دستورالعمل تأسيس و فعاليت شرکت‌هاي هواپيمايي با حضور عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي، در سازمان هواپيمايي کشوري رونمايي شد.
بر اساس بخشي از اين دستورالعمل ايرلاين‌ها علاوه برداشتن کفايت مالي، بايد ناوگان خود را به حداقل ناوگان مورد نظر براساس نوع پروانه بهره‌برداري برسانند و حداقل تعداد ناوگان شرکت در تمامي دوره فعاليت خود نبايد از حداقل تعداد تعيين‌ شده توسط سازمان براي هر نوع پروانه بهره‌برداري کمتر باشد.
بر همين اساس اواخر سال گذشته رئيس سازمان هواپيمايي در نشستي خبري براي ارائه برنامه‌هاي اين سازمان در بخش پروازهاي نوروزي به پروازهاي چارتري اشاره کرد و گفت: پروازهاي چارتري از گذشته وجود داشته، اما؛ ضوابطي براي آن در نظر گرفته نشده است.
به گفته وي؛ در طول ماه‌هاي گذشته، آيين‌نامه تأسيس و فعاليت شرکت‌هاي هواپيمايي توسط سازمان هواپيمايي کشوري تصويب شده است که براساس آن پيش‌بيني شده اگر ايرلاين‌ها بيش از ۱۰ تا ۱۵ درصد از بليت‌هاي خود را به صورت چارتري بفروشند مجوز ايرلاين با عنوان «ايرلاين غير برنامه‌اي» تلقي مي‌شود و بايد از ضوابط ايرلاين‌هاي غير برنامه‌اي تبعيت کنند.
در همان زمان رئيس سازمان هواپيمايي کشوري گفته بود: در دستورالعمل تأسيس شرکت‌هاي هواپيمايي عنوان شده بايد ابتدا مجوز ايرلاين مبني بر برنامه‌اي يا غير برنامه‌اي بودن مشخص شود؛ از ماه آذر که اين آيين‌نامه تصويب شد مهلت ۶ ماهه به ايرلاين‌ها داده شد تا خود را با اين دستورالعمل تطبيق دهند. در حال حاضر شرکت هواپيمايي ايران اير و ماهان هر کدام کمتر از ۱۰درصد از بليت‌هاي خود را به صورت چارتري ارائه مي‌دهند، اما؛ برخي ايرلاين‌هاي ديگر بيش از اين ميزان نسبت به فروش بليت‌هاي چارتري اقدام مي‌کنند که در حال بررسي هستند.
شرکت هواپيمايي اترک داراي دو ناوگان است و با توجه به اينکه حداقل هواپيما براي فعاليت پروازهاي برنامه‌اي ۵ فروند است مجوز اين ايرلاين از برنامه‌اي به «غير برنامه‌اي» يا چارتري تغيير کرد.
پروازهاي برنامه‌اي پروازهايي هستند که توسط خطوط هواپيمايي برنامه‌ريزي شده و براي دوره‌هاي طولاني مدت داراي اعتبار است. اين نوع پروازها ممکن است در طول زمان و با توجه به شرايط بازار و فصول مختلف کاري (شلوغ و خلوت بودن) و ساير عوامل تأثيرگذار دست‌خوش تغييراتي شود، اما؛ پروازهاي چارتري، پروازهايي هستند که بنا به سفارش چارتر ‌کننده (يک سازمان، شرکت يا ارگان) در بعضي از مسيرها برقرار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن