تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادي 17 زنداني جرايم غير عمد از زندان شهرستان محلات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۱۱ب.ظ)
با کمک 3 ميليارد ريالي يک خيّر محلاتي انجام شد: آزادي 17 زنداني جرايم غير عمد از زندان شهرستان محلات موج - اراک - مدير عامل ستاد رسيدگي به امور ديه زندانيان جرايم غير عمد استان مرکزي از آزادي 17 زنداني جرايم غير عمد از زندان شهرستان محلات خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي ستاد ديه استان مرکزي در آستانه ماه مبارک رمضان و جشن هاي گلريزان آزادي زندانيان در اين ماه و همزمان با اعياد پر خير و برکت شعبانيه تعداد 17 نفر از زندانيان جرايم غير عمد زندان شهرستان محلات با کمک 3 ميليارد ريالي آقاي حاج محمود توکلي از خيرين اين شهرستان از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود باز گشتد.
مدير عامل ستاد رسيدگي به امور ديه زندانيان جرايم غير عمد استان مرکزي ضمن اعلام اين خبر گفت: مبلغ کل بدهي اين افراد 3 ميليارد و 600 ميليون ريال بود که با کمک 3 ميليارد ريالي اين فرد خيّر زمينه آزادي اين 17 زنداني جرايم غير عمد از زندان فراهم شد.
به گفته جمشيدي مبلغ گذشت شکات پرونده 600 ميليون ريال بوده و مابقي نيز از محل کمک اهدايي و با طي مراحل قانوني اين 17 زنداني ماه مبارک رمضان را در کنار خانواده خود آغاز خواهند کرد.
مدير عامل ستاد ديه استان مرکزي همچنين از کمک 500 ميليون ريالي اين فرد خير به ستاد ديه استان جهت شرکت در جشن گلريزان ماه مبارک رمضان سال جاري خبر داد.
جمشيدي در پايان گفت: با توجه به اينکه در حال حاضر تعدادي از محکومين جرايم غير عمد محکوميت هاي ديه، مهريه و نفقه، مالي و... در زندان هاي استان منتظر کمک هاي خيرين هستند از مردم خير و نوعدوست استان مرکزي درخواست مي شود به منظور آزادسازي زندانيان اين افراد کمک هاي نقدي خود را به شماره حساب سيباي 0216268687001 نزد بانک ملي ايران و شماره حساب 602006 نزد بانک کشاورزي واريز نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن