تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820098732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های گیلان در پایان هفته جاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های گیلان در پایان هفته جاری خبرگزاری پانا : رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان طی تعطیلات پایان هفته جاری خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ خرداد ساعت 09:23

خبرگزاری پانا+محدودیت های ترافیکی

به گزارش خبرگزاری پانا ، سرهنگ مهیار رستگار گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در جاده های استان از فردا (سه شنبه دوازدهم خردادماه) تا روز جمعه در محورهای ارتباطی استان اعمال می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز سه شنبه دوازدهم خردادماه و همچنین از ساعت شش تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و جمعه سیزدهم و پانزدهم خردادماه از محور قدیم قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان یادآور شد: تردد این قبیل وسایل در آزادراه رشت - قزوین و بالعکس کماکان ممنوع خواهد بود.

وی افزود: همچنین محدودیت های ترافیکی در محور قدیم آستارا به اردبیل نیز اجرا می شود و بر این اساس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هفت تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و جمعه سیزدهم و پانزدهم خردادماه از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع می باشد.

سرهنگ رستگار اضافه کرد: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا ، از محدودیت های ترافیکی یادشده مستثنی است و ممنوعیت تردد این وسایل تنها در راه هایی که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور و یا ممنوعیت تردد در طول سال را دارند، اجرا می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن