تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819661720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير اداره كل حفظ و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس غرب استان تهران: ارزش‌ها و ريشه‌هاي دفاع مقدس بايد در بين خانواده‌ها آبياري شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير اداره كل حفظ و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس غرب استان تهران: ارزش‌ها و ريشه‌هاي دفاع مقدس بايد در بين خانواده‌ها آبياري شود
خبرگزاري فارس: مدير اداره كل حفظ و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس غرب استان تهران گفت: بايد با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و همچنين تمهيدات لازم، ارزش‌ها و ريشه‌هاي دفاع مقدس در بين خانواده‌ها آبياري شود.


نادر اديبي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرج اظهار داشت: امروز بايد كساني كه در جبهه‌ها حضور داشتند و يا افرادي كه در روزهاي دفاع مقدس پشت سنگرها عليه دشمن ايستادگي مي‌كردند، آرمان‌ها و اهداف خود را از اين رشادت‌ها براي جوانان بازگو كنند.
وي ادامه داد: نبايد بگذاريم كه نسل جوان و نسل‌هاي بعدي با دوران دفاع مقدس بيگانه شوند و روزهاي رزم و جهاد در اين هشت سال به فراموشي سپرده شود.
مدير اداره كل حفظ و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس غرب استان تهران اظهار داشت: بايد با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و همچنين اجراي نشست‌هايي جوانان و نوجوانان را با آن روزها آشنا كرده و با بيان خاطرات از شب‌هاي عمليات و رشادت‌هاي رزمندگان آنان را با جبهه و جنگ مأنوس سازيم.
اديبي فتح خرمشهر را فتح ارزش‌هاي والاي انساني و جوانمردي ناميد و گفت: فتح خرمشهر همچون فتح خيبر تنها با عنايت پروردگار و امام زمان به دست سربازان دلير اسلام محقق شد.
وي با يادي از شهداي كرج آنان را الگوهايي نمونه براي جوانان اين منطقه عنوان كرد و گفت: جوانان با تأسي از رفتارها و آرمان‌هاي آن شهدا مي‌توانند راه آنان را براي پيشرفت اسلام ادامه دهند.
مردم شهرستان‌هاي غرب استان تهران در دوران جنگ 4هزار شهيد و 12هزار جانباز را تقديم اسلام و انقلاب كردند.
انتهاي پيام/ف
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن