تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816992852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوايدغيرمنتظره درمان افسردگي


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: فوايدغيرمنتظره درمان افسردگي
درمان افسردگي ممکن است موجب بازگرداندن اعتماد به نفس و تقويت ارتباطات عاطفي فرد شود.

فوايدغيرمنتظره درمان افسردگي <br /><br>  .jpg 1- خواب بهترافسردگي باعث مي شود که از خواب خوب محروم شويد، سخت به خواب برويد و يا خيلي زود از خواب بيدار شويد. علاوه بر اين، کمبود خواب مي تواند افسردگيرا بدتر کند.2- زندگي بهتربرخي از داروهاي ضد افسردگيممکن است ميل جنسي را کاهش دهند. البته هميشه اينطور نيست.
يک مطالعه اي نشان داد که 70 درصد افراد افسرده اي که دارو مصرف نمي کردند، دچار کاهش ميل جنسي شدند.
درمان افسردگيممکن است موجب بازگرداندن اعتماد به نفس و تقويت ارتباطات عاطفي فرد شود.3- کاهش درددرمان افسردگيمي تواند احساسات شما را بهتر کند و درد را کاهش دهد.
افسردگيمي تواند درد غيرقابل تحمل را موجب گردد. تحقيقات نشان داده که بيماران دچار آرتريت و ميگرن اگر افسردگيداشته باشند، احساس درد زيادي مي کنند.4- بهبود سلامتيدرمان افسردگيمي تواند از بسياري از بيماري هاي جدي و مزمن جلوگيري کند.افسردگيمي تواند عوارضي را در بدن داشته باشد.
يک تحقيق نشان داد که زناني که افسرده هستند، دو برابر در معرض خطر مرگ ناگهاني ناشي از حمله قلبي نسبت به زناني که افسرده نيستند، مي باشند.پس، درمان افسردگيمي تواند خطرات سلامتي را کاهش دهد.5- بهتر کار کردنافسردگيباعث مي شود که به سختي شغل خود را نگه داريد و در آن شغل بمانيد.اگر شما افسرده هستيد، ممکن است تمرکز کمتري بر کارهايتان داشته باشيد و باعث مشکلات زيادي در کارتان شود.6- بهبود حافظه و تفکرآيا احساس فراموشي داريد؟ آيا نمي توانيد به خوبي فکر کنيد؟کارشناسان دريافته اند که تغييرات ساختاري در نواحي از مغز که مسئول حافظه و تصميم گيري است، در اثر افسردگي بوجود مي آيد .درمان افسردگيمي تواند از اين تغييرات جلوگيري کند و حافظه را تقويت نمايد.7- زندگي شادترناراحت و عصباني هستيد؟
درمان افسردگيمي تواند به تقويت روحيه شما کمک کند، تنش را کاهش دهد و روابط خانوادگي را بهبود دهد.8- روش زندگي سالم ترچرا افسردگيباعث افزايش وزن برخي افراد مي شود؟اين به خاطر رفتار است، کمتر فعاليت مي کنيد و براي راحتي خود، غذا بيشتر مصرف مي کنيد.همچنين به علت فيزيولوژيکي نيز مي باشد، مقدار کم مواد شيميايي خاص مغز مي تواند ولع خوردن شيريني ها را زياد کند.درمان افسردگيمي تواند انرژي بيشتري را به شما بدهد و باعث شود که تحرک کنيد و شيوه غذاخوردن خود را تغيير دهيد.9- هرج و مرج کمتر و کنترل بيشترهنگامي که افسردگيباعث از دست دادن انرژي مي شود، مي تواند خيلي سخت به نظر آيد.هنگاميکه هرج و مرج بيشتر شود، توانايي شما کمتر مي گردد.
درمان افسردگيمي تواند انرژي را در مواقعي که نياز داريد، ذخيره کند و به اين وسيله شما زندگي خود را تحت کنترل درمي آوريد و سازمان دهي مي کنيد.10- روابط قوي تر با دوستان و خانوادهدرمان افسردگيمي تواند روابط اجتماعي را بهبود بخشد.افسردگيباعث منزوي شدن فرد مي شود، اعتماد به نفس را کم مي کند و احساس دوست داشتن را کاهش مي دهد.
درمان و داروها مي تواند کمک به بازگرداندن اعتماد به نفس کند.هنگامي که افسرده هستيد، تماس مجدد با دوستان قديمي بسيار سخت است. اما اين بخش مهمي از بهتر شدن افسردگيمي باشد.11- کمک گرفتنبرخي از افراد مبتلا به افسردگيسعي مي کنند که صبر کنند و بدون درمان بهبود يابند.
اين يک اشتباه است.مطالعات نشان داده که بدون درمان، افسردگيطولاني مي شود و علائم آن بدتر مي شود.هر چه زودتر به يک پزشک مراجعه کنيد و شانس خود را براي آينده اي سالم رقم بزنيد.تبياناخبار مرتبط:حقایق و شایعات رایج درباره افسردگی را بخوانید نشانه‌های افسردگی در مردانکمک به همسر در مواقع افسردگی


یکشنبه 10 خرداد 1394 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن