تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799151524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین هزینه های درمانی ایثارگران شاغل برعهده دستگاه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید تامین هزینه های درمانی ایثارگران شاغل برعهده دستگاه ها است یاسوج- ایرنا- معاون بهداشت و درمان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرایی و عملیاتی شدن ماده 13 قانون جامع خدمات ایثارگری در سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس این بند تامین هزینه های درمانی ایثارگران شاغل برعهده خود دستگاه های مربوطه است.


عبدالرضا عباس پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یاسوج افزود: بر اساس تبصره یک ماده 13 قانون جامع ایثارگران، دستگاه های اجرایی موظفند از محل اعتبارات مصوب خود نسبت به تامین و پرداخت کسورات بیمه های درمانی همگانی و مکمل سهم کارکنان ایثارگر شاغل اعم از شاهد، جانبازان و ایثارگران و خانواده ها و افراد تحت تکفل آنان اقدام کنند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه فرایند پرداخت هزینه های درمانی مربوط به جامعه ایثارگران و جانبازان به طور شفاف و کامل در ماده 13 قانون جامع ایثارگری آمده است، افزود: دولت امسال مصمم به عملیاتی کردن این بند از قانون جامع ایثارگران است.
وی اظهار کرد: بر اساس اجرای این ماده قانونی اعتبارات مربوط به هزینه های درمانی ایثارگران سالانه در بودجه سنواتی دولت تامین خواهد شد.
عباس پور تصریح کرد: این در حالی است بند ب ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه به صورت کلی و موقت تنها به چگونگی پرداخت بخشی از هزینه های درمانی مربوط به بازنشستگان دستگاه های اجرایی و ایثارگران غیرشاغل نیز اشاره کرده بود.
وی ابراز داشت: البته در بندها و مواد دیگر این قانون جامع نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف به تامین و تهیه امکانات بهداشتی، درمانی، تشخیصی، توانبخشی، آموزشی، پیشگیری، دارو و تجهیزات مورد نیاز برای گروه های ویژه جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان و نخاعی است.
عباسپور از وجود 10 بیمارستان روانپزشکی تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با 680 تخت فعال در 9 استان کشور خبر داد و گفت: امسال حدود 70 تخت دیگر نیز اضافه خواهد شد.
وی از راه اندازی نخستین مرکز روزانه بیمارستانی در تهران برای بیماران نیازمند مراقبت های ویژه و خدمات توان بخشی خاص تا آینده ای نزدیک داد.
عباسپور شمار جانبازان در کشور را 550 هزار نفر اعلام کرد و افزود: مهمترین رویکرد معاونت بهداشتی و درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خرید خدمت و استفاده از ظرفیت های سایر بخش های درمانی و بهداشتی جهت ارایه خدمات بهتر به آنان است.
عبدالرضا عباس پور برای حضور در سومین همایش سراسری روسای بیمارستانهای روانپزشکی بیناد شهید کشور به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.
عباسپور امروز همچنین همراه با رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیماران و جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج دیدار و از نزدیک با مشکلات و دغدغه های آنان آشنا شد.
کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و 800 شهید، 9 هزار و 500 جانباز و 417 آزاده سرافراز را تقدیم نظام کرده است.
3016/6162/1772



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن