تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803323002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه خانه سازی کارکنان صنایع هوایی 58 میلیارد تومان بدهی بانکی دارد/ مدیری با شرکت های متعددش


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پروژه خانه سازی کارکنان صنایع هوایی 58 میلیارد تومان بدهی بانکی دارد/ مدیری با شرکت های متعددش جامعه > مشکلات مردم - انتشار گزارشی درباره سرنوشت مبهم خانه سازی برای کارکنان صنعت حمل و نقل هوایی، بازخوردهای زیادی در بین مخاطبان داشت و اسناد جدیدی نیز درباره این پروژه به دست آمد.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشار یک کامنت از سوی یکی از مخاطبان خبرآنلاین، راه را برای پرده برداری از یک پروژه مبهم و نامشخص انبوهسازی که در آن، تعداد زیادی از کارکنان صنعت حمل و نقل هوایی کشور، تا 45 میلیون تومان سرمایه گذاری کرده بودند، باز کرد. گزارشی که عنوان "ردپای مدیران دولت سابق در سرنوشت مبهم یک پروژه 5100 واحدی" را بر پیشانی داشت با استقبال کاربران خبرآنلاین منتشر شد و گروه عظیمی از کاربران، در تایید مشکلات این پروژ به اظهار نظر پرداختند.
تعداد زیادی از آنها گفتند برای این پروژه میلیون ها تومان سرمایه و اندوخته زندگی خود را خرج کرده اند و برخی نیز ناله و نفرین کردند که مدیران شرکت "شیده" که عهده دار ساخت این پروژه شده، به وظایف قانونی و تعهدات خود عمل نکرده اند. یک کاربر که خود را محمدرضا بحيرايي معرفی کرده در این باره نوشته: مالباختگانيم! ما 2 واحد خريداري كرديم سأل 85، 90 میليون پول دادیم به این امید که طرفمان سازمان هواپیمایی کشوری است نه شرکت ..."شیده" الانم فقط امیدمان به آقای نادران نماینده مجلس است و نمايندگانمان. زهرا اکبری هم در این باره نوشته: ممنون بابت اطلاع رسانی شما.من یکی از خریداران هستم که به اعتبار لوگوی یک سازمان دولتی وتبلیغاتی که با توضیحات مدیر وقت فرودگاه امام نمایش داده شد اقدام به خرید نمودم.الان جناب قدیمی (مدیرعامل سابق) پست بالاتری گرفته اند وبنده زندگیم را از دست داده ام! حامد هم نزدیک به این سخنان را تکرار کرده: حدود 100 میلیون تومان پول واریز کردم 4سال پیش ولی دریغ از یک واحد آماده. برای یک جوان تازه فارغ التحصیل که زیر بار قرض و وام این پول رو تهیه کرده و دار و ندارش رو باخته چه پاسخی وجود داره؟ چرا صاحب منصبان این پروژه با این رزومه، همچنان پست های مهمی رو در دست دارند؟ کاربری به نام مختاری، هم نالیده که زندگی اش را سر این پروژه از دست داده و یک عمر است اجازه نشینی می کند: اینجانب یکی از مالباخته های این پروژه 4000 واحدی هستم که حدود 90 میلیون پول پرداخت کرده ام و به امید روزی خانه دار شدن فریب نمایش اجرایی توسط شیده را خوردم زیرا زمانی که من برای پیش خرید واحدها به محل پروژه رفتم کلی کارگر و مهندس و چند دستگاه جرثقیل بزرگ مشغول بودند و من به امیدی واهی همه پس انداز خود را به حساب شرکت ریختم و در واقع تعهدات خود را کامل انجام دادم اما این شرکت تعاونی کلاه گشادی سر ما گذاشت و تعهدات خود را انجام نداد. اینجانب با زن و بچه ام سالهاست مستاجرم و حالا مانده ام چه کنم؟
سایر کامنتها هم مضامینی نزدیک به همین موضوعات دارند.
این پروژه 58 میلیارد تومان بدهی دارد
پیگیری های خبرآنلاین، خبر از بدهی بالای این پروژه دارد. طبق اسنادی که به دست ما رسیده، مشخص شد یکی از بانکهای تهران مبلغ 23 میلیارد 784 میلیون تومان به این پروژه وام داده که به خاطر توقف پروژه و عدم اجرای تعهدات مدیران شرکت شیده به عنوان مجری پروژه انبوهسازی برای کارکنان صنعت حمل و نقل هوایی، میزان این بدهی به 58 میلیارد و 419 میلیون تومان رسیده است.
طبق این اسناد، میزان بالایی از این بدهی "مشکوک الوصول" اعلام شده که در عرف بانکداری، اعلام مشکوک الوصول بودن مطالبات، راه را برای توقیف وثیقه فراهم می کند. به بیان دیگر، در صورتی که اقدام عاجل درباره جلوگیری از سومدیریت و متوقف شدن کارها نشود، اموال این پروژه (زمین و ساختمانها) ممکن است به طریقه قانونی توسط بانک تصرف شود.
مدیری با شرکتهای اقماری فراوان
اسناد دیگری که خبرگزاری خبرآنلاین در اختیار دارد نشان می دهد مدیرعامل کنونی این پروژه، سهامدار، عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکتهای متعددی است که حوزه عملیات آنها از ساخت و ساز تا تولید و واردات کودها را دربر می گیرد. طبق این اسناد، فقط در یک قلم، مدیرعامل پروژه ساخت و ساز برای کارکنان صنعت هواپیمایی، با خرج کردن 600 میلیون تومان، اقدام به خرید سهام یک شرکت خصوصی کرده است.
همچنین حضور اعضای خانواده او در شرکتهایی که وی حضور دارد، در اسناد رسمی موجود در دفتر خبرگزاری دیده می شود.
توقیف منازل سازمانی
تعدادی از اعضای شرکت تعاونی انبوهسازی کارکنان صنعت حمل و نقل هوایی نیز در تماس با خبرگزاری اعلام کردند شرکتهای متبوع آنها، قصد دارد خانه های سازمانی را که سالها در اختیار ایشان گذاشته بود، از آن ها بگیرد.
آنها با ارائه اسنادی، این کار شرکتهای فعال در صنعت حمل و نقل هوایی را غیرقانونی اعلام کردند و گفتند این گونه فشارها برای این است که آنها وادار شوند از پیگیری حقوق خود درباره شرکت انبوهسازی کارکنان صنعت حمل و نقل هوایی دست بردارند.
آنها متون قانونی و بخش نامه هایی را ارائه کرده اند که همگی در دفتر خبرگزاری موجود است.  
23231  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - سازمان هواپیمایی کشوری -




یکشنبه 10 خرداد 1394 - 12:25:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن