تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819414462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسخه جديد لندکروز در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۸ب.ظ)
نسخه جديد لندکروز در راه است موج - تويوتا پس از فيس ليفت کردن لندکروزر پرادوي کوچک تر به زودي فيس ليفتي براي براي لند کروزر LC200 بزرگ تر معرفي خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، تويوتا پس از فيس ليفت کردن لند کروزر پرادوي کوچک تر به زودي فيس ليفتي براي لند کروزر LC200 بزرگ تر معرفي خواهد کرد.
يکي از کاربران شبکه هاي اجتماعي اولين تصوير از فيس ليفت تويوتا لند کروزر مدل 2016 را منتشر کرده است که گفته مي شود ماه اوت امسال در بازارهاي بين المللي عرضه خواهد شد.
قسمت جلوي اين خودرو طراحي کاملا جديدي دارد که شامل مجموعه چراغ هاي جلوي نوين، جلوپنجره بال شکل بزرگ تر و سپري جديد با مجموعه چراغ هاي مه شکن بازطراحي شده است. احتمالا چراغ هاي جلوي جديد اين خودرو داراي ساختار LED و هم چنين LEDهاي ديد در روز خواهند بود.
در حالي که تصويري از قسمت پشت اين خودرو در دسترس نيست به نظر مي رسد طراحي چراغ هاي عقب آن کمي تغيير يافته و از عناصر LED نيز بهره برند. بر اساس اطلاعات فاش شده به نظر مي رسد که طراحان تويوتا به جز درها، شيشه ها و پانل هاي عقب اين شاسي بلند تغييراتي را در تمام قسمت هاي آن اعمال کرده اند.
داخل لندکروزر مدل 2016 کنسول وسط کاملا جديد با نمايشگر سرگرمي بزرگ تر و دکمه هايي است که به صورت بهتري در کنسول تعبيه شده اند. پانل تجهيزات مشکي و سفير جديدي نيز بخشي از به روز رساني لندکروزر است.
با توجه به اين که لندکروزر مدت زيادي به روز رساني نشده به نظر مي رسد مدل 2016 تغييرات فني خواهد داشت. گفته مي شود يک موتور 2.8 ليتري چهار سيلندر ديزلي که شايد عضوي از خانواده موتورهاي GD جديد است براي اين خودرو تعبيه خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن