تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820864284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمه دام گامي در راستاي آرامش خاطر عشاير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳ب.ظ)
بيمه دام گامي در راستاي آرامش خاطر عشاير است موج - مديرامور عشاير استان كرمانشاه گفت: بيمه دام گامي در راستاي آرامش خاطر عشاير است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه، در جلسه اي با حضور مدير امور عشاير استان، مسئول ادارات امور عشاير شهرستان ها و مديران عامل شرکت هاي تعاوني عشايري که به عنوان کارگزاري هاي بيمه دام عشاير نيز فعاليت مي کنند، موضوع بيمه دام عشاير بررسي شد.
مهندس علي اشرف آزادي، مدير امور عشاير استان كرمانشاه گفت: يکي از مهم ترين موضوعاتي که همواره دغدغه عشاير بوده، مبحث بيمه بوده و بايد بستري مناسب فراهم شود که از سرمايه عشاير که دام آنها است، حمايت لازم صورت گيرد.
وي تصريح كرد: عشاير در توليد فرآورده هاي دامي كشور نقش اساسي داشته و دام تنها سرمايه آنها است كه در اثر سوانح طبيعي و يا غير طبيعي از بين مي رود؛ لذا امور عشاير در نظر دارد كه مشكلات و موانع در سر راه توليد عشاير را تسهيل كرده و بيمه دام را به عنوان آرامش خاطري براي عشاير گسترش دهد.
وي يادآور شد: زماني که حادثه اي براي دام عشاير اتفاق مي افتد تمام زندگي آنها تحت تاثير قرار گرفته و با خطر مواجه مي شود که بايد فرايندي تعريف شود که ارزيابي خسارت در کمترين زمان ممکن انجام شده و خسارت فورا به عشاير پرداخت شود كه در اين راستا بايد به عشاير عزيز اين اطمينان داده شود كه از سرمايه آنها حمايت مي كنيم.
در ادامه مديران عامل شرکت هاي تعاوني عشايري و کارگزاري هاي بيمه دام عشاير استان گزارشي از آمار بيمه دام ارائه نمودند و نظرات و پيشنهادات خود را در اين خصوص ابراز کردند.
گفتني است عشاير استان کرمانشاه حدودا يک ميليون و 500 هزار راس دام در اختيار دارند که بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته توسط سازمان امور عشاير، تا پايان سال جاري حداقل 40 درصد از اين دام ها بايد تحت پوشش بيمه دام قرار گيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن