تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بوکان: اعدام شیخ النمر در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بوکان: اعدام شیخ النمر در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است مهاباد - ایرنا - امام جمعه بوکان گفت: حکم اعدام شیخ النمر در کشور عربستان در راستای اهداف رژیم صهیونیستی و ایجاد تفرقه در میان مسلمین جهان است.


ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده روز پنجشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچیک از برنامه های آل سعود طبق قوانین و موازین الهی نبوده بلکه در چهارچوب برنامه های از پیش تعیین شده امریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد تفرقه بیشتر بین مسلمانان است.
وی با بیان اینکه اجرای چنین حکمی باعث خیزش امت های اسلامی علیه آل سعود می شود اظهار کرد: تمامی مسلمانان در جهان اسلام با چنین حکمی که در چهارچوب برنامه های رژیم غاصب صهیونیستی است مخالف بوده و خشم عمومی را به دنبال خواهد داشت.
ماموستا خلیفه زاده اضافه کرد: دولت آل سعود که خود را خادمین حرمین شریفین می داند به مهره کشورهای غربی و منطقه تبدیل شده که با انجام کارهای خود تفرقه و فتنه را در منطقه گسترده تر می کند.
وی افزود: اگر سردمداران رژیم سعودی و کشورهای مرتجع عربی خود را از پیروان دین ناب محمدی و پیرو شریعت اسلامی می دانند باید برای وحدت و همگرایی جهان اسلام بکوشند نه اینکه خود به عاملی برای ایجاد تفرقه و همچنین کشتار زنان و کودکان بی گناه در یمن و کشورهای اسلامی تبدیل شوند.
ماموستا خلیفه زاده با اشاره به کشتار مردم بی گناه یمن گفت: ایجاد تفرقه و کشتار مردم بی گناه این کشور در اسلام هیچ جایگاهی ندارد ولی متاسفانه حاکمان کشورهای عربی با اعمال ننگین خود در حال خیانت به اسلام و قرآن هستند.
وی افزود: سران این کشورهای اسلامی به جای پاشیدن تخم تفرقه در بین کشورهای اسلامی منطقه که تنها موجب تضعیف جهان اسلام می شود باید در راستای وحدت و اتحاد بیشتر مسلمانان گام بردارند.
امام جمعه بوکان اضافه کرد: از چنین شرایط و وضعیتی که توسط عربستان در منطقه ایجاد شده است تنها رژیم صهیونیستی و کشورهایی چون امریکا سود می برند.
شیخ نمر باقرالنمر یک مجتهد شیعه و از فعالان حقوق بشر عربستان است که در پی اعتراضات شیعیان عربستان در سال 2012 بازداشت شد.
در 23 مهرماه 1393 دادگاه جنایی عربستان سعودی شیخ نمر را به دلیل اقدام علیه امنیت ملی و محاربه به اعدام محکوم کرد.
7510/6185/6008



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن