تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820127609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمد دولت از گرانی بنزین چقدر است؟


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: با افزایش قیمت بنزین و گاز از کسری ۱۸ هزار میلیارد تومانی بودجه هدفمندی یارانه‌ها تنها چهار هزار و ۳۵۰ هزار میلیارد تومان جبران شد.

به گزارش تراز ، دولت در سال جاری از محل بودجه هدفمندی یارانه‌ها با کسری 18 هزار میلیاردی مواجه است؛ برای جبران این کسری از امروز سهمیه بندی بنزین حذف و این فرآورده نفتی از این پس تک نرخی و با قیمت هر لیتر 1000 تومان عرضه می‌شود. با این افزایش قیمت تنها سه هزار میلیارد تومان از کسری بودجه هدفمندی یارانه‌ها جبران می‌شود.

بر اساس مصوبه دولت از امروز گازبهای مشترکان خانگی، تجاری و دولتی 15 درصد افزایش یافت. با توجه به اینکه شرکت ملی گاز ایران سالانه موظف شده است بخشی از بودجه هدفمندی یارانه‌ها را تأمین کند، با افزایش قیمت گاز بخشی دیگر از کسری بودجه هدفمندی جبران می‌شود.

شرکت ملی گاز سالانه حدود 9 هزار میلیارد تومان از بودجه هدفمندی یارانه‌ها را تأمین می‌کند. با افزایش 15 درصد قیمت گاز حدود یک هزار و 350 میلیارد تومان دیگر از کسری مورد نظر جبران خواهد شد.

بر این  اساس با افزایش قیمت بنزین و گاز  از کسری 18 هزار میلیارد تومانی بودجه هدفمندی یارانه‌ها، چهار هزار و 350 هزار میلیارد تومان تأمین شد.


منبع: تسنیم



چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 11:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن