تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802727104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی شهریار با حضور وزير صنعت،معدن وتجارت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی شهریار با حضور وزير صنعت،معدن وتجارت
وزير صنعت،معدن و تجارت در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی شهریار، از آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی ملارد و صفادشت در آینده نزدیک خبرداد.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي و بين الملل وزارت صنعت و معدن و تجارت، محمدرضا نعمت زاده در مراسم آغاز احداث شهرک صنعتی شهریار، سامان‌دهی شهرک‌های صنعتی را به عنوان یکی از سیاست‌های مهم وزارت صنعت،معدن وتجارت توصيف كرد و گفت:  سعي مي كنيم تا در کنارمراكز استان‌ها و شهرستان‌ها با ایجاد زیرساخت‌های صنعتي لازم شرايط مناسبي براي رونق تولید و اشتغال فراهم نماييم .


 وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این شهرک صنعتی خاطر نشان كرد: برای استان تهران که درحال حاضر بیش از 14 میلیون جمعیت دارد همواره ایجاد تولید و اشتغال به عنوان یکی از خواسته‌های مهم بشمار می‌آید که در این راستا ایجاد شهرک‌های صنعتی می‌تواند کمک شایانی داشته باشد.
 
وزير صنعت،معدن و تجارت در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای احداث شهرک صنعتی شهریار خاطرنشان کرد: از همه مسئولان دولتي تقاضا می‌کنیم تا با کمک و همکاری در هر چه بهتر انجام شدن مقدمات اجرایی این شهرک ما را همراهی کنند.
 
نعمت زاده درادامه همچنین از ایجاد و بهره برداری از شهرک صنعتی ملارد و صفادشت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شهرک صنعتی صفادشت در مراحل نهایی اخذ زمین است و همچنین شهرک صنعتی ملارد نیز به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد که با راه‌اندازی این شهرک‌ها می‌توان شاهد تأثیر بسزایی در رفع نیاز اشتغال و رونق تولید شهرستان‌هاي شهریار وملارد بود. 
 
 معاون وزير صنعت،معدن و تجارت خبرداد: ساماندهي صنايع استان تهران مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نيز در این مراسم ضمن تاكيد بر ساماندهي صنايع استان تهران اظهار اميدواري كرد: با آغاز عمليات اجرايي شهرك صنعتي شهريار و همچنین ایجاد و راه‌اندازی  شهرک‌هاي صنعتي ملارد و صفادشت بتوان فضاي مناسبي براي انتقال واحدهاي صنعتي به اين شهرك‌هاي صنعتي فراهم كنيم.


محمد علي سيد ابريشمي كمبود زمين در تهران را مورد تاكيد قرارداد وگفت: اميدواريم بتوانيم در فاصله زماني كوتاهي شهرك‌هاي صنعتي موجود در استان را توسعه دهيم.


معاون وزير صنعت،معدن و تجارت با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای احداث شهرک صنعتی شهریار خاطرنشان كرد: مساحت 3 هزار هکتار برای راه‌اندازی این شهرک درنظر گرفته شده است که در فاز عملیاتی با 800 هکتار آغاز به کار خواهد شد. 


سيد ابريشمي گفت: طراحی فاز 2 و 3، انتقال شبکه آب و برق و عملیات خاک برداری و همچنین ایجاد 10 هکتار فضای سبز از جمله اقداماتی است که  عملیات اجرایی آن آغاز شده و مطالعات ارزیابی زیست محیطی نیز در حال انجام است .
 
به گفته وی راه اندازی وبهره برداری از این شهرک‌های صنعتی در ایجاد اشتغال و توسعه صنعتی این شهرستان تأثیر بسزایی خواهد داشت. 


همچنین در این مراسم گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در ایجاد و راه‌اندازی این شهرک‌ صنعتی خاطرنشان کرد: برای حل مشکل استقرار شهرک‌های صنعتی در شعاع 120 کیلومتری؛  وزیر صنعت، معدن و تجارت رهنمودها و حمایت‌های بسیاری بعمل آورد .


وي افزود: استقرار صنایع غیرآلاینده و همساز با محیط‌زیست از تدابیري بود که در این خصوص اندیشیده شد که همه این اقدامات در جهت اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال زایی بیشتر مؤثر خواهد بود. 


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

ساماندهی انتقال واحدها به شهرک‌های صنعتی استان تهران
دولت پیگیر مشکلات واحدهای صنعتی کوچک/ بانکها تسهیلات جدید به واحدها پرداخت کنند
32 هزار واحد توليدی در شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری رسيد
پیش بینی معافیت مالیاتی برای شهرک‌های صنعتی




۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن