تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات اجرایی خط لوله اتیلن غرب از میاندواب به تبریز آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عملیات اجرایی خط لوله اتیلن غرب از میاندواب به تبریز آغاز شد تبریز - ایرنا - مدیر عامل شرکت پتروشیمی تبریز از آغاز عملیات اجرایی خط لوله اتیلن غرب از شهرستان میاندواب به تبریز همزمان با سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی خبرداد.


علیرضا صدری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: این خط لوله با اعتبار پیش بینی شده دو هزار و 150 میلیارد ریال به طول 154 کیلومتر از میاندواب واقع در جنوب استان آذربایجان غربی تا ایستگاه دریافت اتیلن در مجتمع پتروشیمی تبریز درمدت 24 ماه به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهارکرد: با بهره برداری از این پروژه و ایجاد واحدهای توسعه ای و جدید اتیل بنزن ، استایرن منومر ، استایرن و پنتان 2 ، ظرفیت تولید پتروشیمی تبریز دو برابر شده و با 350 هزار تن افزایش به 700 هزار تن در سال خواهد رسید.
بگفته وی ، این طرح با هدف تحرک بخشی به فرآیند تولید در مناطق کمتر توسعه یافته غرب کشور و گسترش جغرافیایی صنعت پتروشیمی، با مساعدت و همکاری وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط انجام می شود.
عملیات اجرایی خط لوله اتیلن غرب کشور جهت انتقال خوراک اتیلن به منظور احداث واحد های پتروشیمی در استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، چهار محال و بختیاری، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از سال 82 آغاز شده است.
مسیر خط لوله اتیلن غرب از عسلویه تا تبریز دو هزار 450 کیلومتر بوده که با لوله گذاری 24 اینچی آغاز شده و پس از تامین خوراک پتروشیمی های ماهشهر ، اندیمشک ، لرستان ، کرمانشاه ، همدان ، کردستان ، مهاباد و میاندوآب به تبریز می رسد.
عملیات اجرایی فاز آخر این طرح از میاندواب به تبریز روز گذشته به دستور رییس جمهوری از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس آغاز شد.
7232/6183



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن