تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819656620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش کرايه هاي وسايل حمل و نقل عمومي منطقي نيست/ وضعيت زندانيان از شهروندان عادي در تهران بهتر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۵ق.ظ)
افزايش کرايه هاي وسايل حمل و نقل عمومي منطقي نيست/ وضعيت زندانيان از شهروندان عادي در تهران بهتر است موج - عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: کرايه هاي 700 توماني از زمان تک نرخي شدن بنزين به 1200 تومان افزايش يافته و مردم به اين خاطر بسيار ناراضي هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، حبيب کاشاني در يکصد و پنجاه و ششمين جلسه علني شوراي اسلامي شهرتهران با بيان اين مطلب تصريح کرد: اکنون قيمت بنزين 42 درصد رشد داشته و اين در حالي است که حقوق کارمندان و کارگران تنها 10 تا 13 درصد اضافه شده است.
وي خواستار ارتقاي سطح خدمات ارائه شده در حوزه حمل و نقل عمومي به شهروندان تهراني شد و خاطر نشان کرد: شهر تهران بيش از 10 ميليون نفر جمعيت دارد و با شرايط کنوني واجب است که هر چه سريعتر در خصوص ارتقاي سطح کيفيت خدمات حمل و نقل برنامه ريزي شود.
کاشاني با اشاره به بازديدي که از زندان رجايي شهر داشته اظهار کرد: مسوولان قوه قضائيه اعلام مي کنند که هزينه هر زنداني در زندان رجايي شهر روزانه 65 هزار تومان است و اين در حالي است که کارگران و کارمندان دستمزدي بسيار کمتر از اين ميزان براي هر روز دريافت مي کنند.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران ادامه داد: اکنون شرايط به گونه اي است که شهروندان زير خط فقر بوده، اما؛ زندانيان شرايط بسيار بهتري را تجربه مي کنند.
کاشاني خواستار تزريق بودجه به منظور توسعه حمل و نقل عمومي شهرتهران شد و افزود: مسوولان دولت و وزارت نفت بايد براي افزايش وسايل حمل و نقل عمومي بودجه تخصيص دهند تا از اين طريق فشار کمتري به شهروندان وارد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن