تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش یورو در برابر دیگر ارزهای رایج جهان کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ارزش یورو در برابر دیگر ارزهای رایج جهان کاهش یافت خبرگزاری پانا : همزمان با نگرانی ها درباره بن بست مربوط به اصلاحات در یونان برای دریافت بسته نجات اقتصادی، ارزش یورو در معاملات روز سه شنبه در برابر دیگر ارزهای رایج جهان کاهش یافت.
۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد ساعت 09:07

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ،ارزش واحد پول اروپا در معاملات امروز بازار توکیو در برابر دلار و ین کاهش یافت، به طوری که هر یورو به ترتیب در برابر 1/0937 دلار، و 133 ممیز 15 ین داد و ستد شد، در حالی که در معاملات روز دوشنبه، هر یورو به ترتیب به قیمت 1/0980 دلار و 133 ممیز 60 ین به فروش رسیده بود.
این در حالی است که ارزش دلار در برابر ین افزایش یافت و قیمت هر واحد پول آمریکا از 121 ممیز 66 ین در معاملات بعدازظهر دیروز به 121 ممیز 74 ین رسید.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، سرمایه گذاران هر گونه تغییر و تحول در مذاکرات یونان و وام دهندگان بین المللی این کشور را در خصوص بسته نجات اقتصادی از نزدیک رصد می کنند. این در حالی است که احتمال نمی رود توافقی بین دو طرف امضا شود.
هدف از گفتگوها میان اتحادیه اروپا، بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول اعطای آخرین بسته هفت میلیارد و 200 میلیون یورویی از بسته نجات اقتصادی 240 میلیارد یورویی به یونان است. اما آتن در برابر خواسته وام دهندگان برای اجرای برنامه های ریاضتی و اصلاحات در ازای دریافت این کمک ها مقاومت می کند که ممکن است موجب ناتوانی این کشور در پرداخت بدهی های خود در موعد مقرر، و در نتیجه خروج آن از منطقه یورو شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن