تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812889316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي مسن‌ترين گروه موسيقي در نياوران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳۴ق.ظ)
اجراي مسن‌ترين گروه موسيقي در نياوران موج-گروه کر شصت سالگي به عنوان مسن‌ترين گروه موسيقي کشور روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه 4 و 5 خرداد ساعت 21 در فرهنگسراي نياوران به اجراي برنامه مي‌پردازد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرشاد فولادوند، سرپرست گروه کر شصت سالگي، گفت: ميانگين سن اعضاي گروه، شصت سال است و ما در اين اجرا قطعاتي را اجرا مي‌کنيم که هم سن و سال با خود اجراکنندگان است. اين‌ها قطعاتي از روح‌ا... خالقي، همايون خرم، انوشيروان روحاني، علي تجويدي و...هستند که خود اعضاي گروه کر شصت سالگي زندگي‌شان را با آن‌ها گذرانده‌اند و به همين خاطر خاطرات زيادي با آن‌ها دارند.
وي با بيان اين که در اين کنسرت قطعاتي از موسيقي فولکلور و محلي نيز اجرا خواهيم کرد افزود: در اين اجرا علاوه بر گروه کر فراز خنافري به عنوان پيانيست و تنظيم‌کننده قطعات و نيز ولي‌اله فهيمي به عنوان تک‌خوان حضور خواهند داشت.
فولادوند در ادامه پيرامون اين گروه خاطرنشان شد: گروه کر شصت سالگي از هشت سال پيش تاسيس شد و در آن زمان ما 17 نفر عضو داشتيم که تعداد اعضا الان به 50 نفر رسيده است. اعضاي گروه هيچ‌کدام حرفه‌اي نيستند بلکه افرادي معمولي هستند که شرطشان براي عضويت در گروه تنها داشتن گوش موسيقي است، اما؛ پس از انتخاب آموزش‌هايي در خصوص سلفژ و تئوري به آن‌ها داده مي‌شود تا آماده اجراي قطعات شوند.
سرپرست گروه کر شصت سالگي هدف از تاسيس اين گروه را استفاده از احساس خوب افراد تعليم نديده عنوان کرد و افزود: به نظر من احساسات افراد غيرحرفه‌اي بالاتر از افراد حرفه‌اي است و من مي‌خواستم، اين احساس بکر و ناب را در اين افراد به کار بگيرم و براي همين هم گروه را تشکيل دادم.
شايان ذکر است؛ فرشاد فولادوند از سال 1376 به عنوان تک‌خوان در گروه کر دفتر موسيقي مشغول به فعاليت بوده و همچنين به مدت 10 سال تک‌خوان گروه کر صداوسيما بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن