تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در یک نگاه؛ یکشنبه سوم خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایران در یک نگاه؛ یکشنبه سوم خرداد تهران – ایرنا- روزنامه ایران امروز (یکشنبه) در پنج هزارو نهصدو سی و ششمین شماره خود «هشدار شدید حسن نصرالله به تکفیری ها» را به عنوان تیتر نخست خود برگزیده است.


به گزارش ایرنا، دربخشی از این خبر آمده است:
اگر ما در حلب، حمص و دمشق با تکفیری ها نجنگیم باید با آن ها در شهرها، شهرک ها و روستاهای لبنانی بجنگیم.
نزد تکفیری ها هیچ گزینه ای بجز بیعت یا سربریده شدن وجود ندارداختلافات بین سعودی ها، قطری ها و ترکیه پایان یافته و اکنون هر سه آن ها وارد نبرد علیه ما شده اند از امروز به بعد هرگز سکوت نمی کنیم و از حرکت و پیشروی باز نخواهیم ماند. این، جنگ موجودیت (ما و مقاومت) است.
الان زمان بسیج (عمومی) است. در مرحله آینده احتمال دارد برای همه مردم اعلام بسیج عمومی کنیم.
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جانباز با تأکید بر اینکه عربستان، قطر و ترکیه با کنار گذاشتن اختلافات، علیه جبهه مقاومت در سوریه بسیج شده اند، تأکید کرد: نبرد با تکفیری ها، نبردی حیاتی و سرنوشت ساز است و به زودی علیه آن ها بسیج عمومی اعلام می کنیم.
به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله که به مناسبت «روز مجروحان مقاومت» برای جمع بزرگی از فرماندهان و نیروهای مقاومت از جمله ده ها مجروح مقاومت از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی می کرد، گفت: سال 2011 تصمیم به رویارویی با تکفیری ها برای تأمین مصالح و منافع لبنان گرفتیم درحالی که دیگران مانند برادران عراقی تردید داشتند و حتی ما را به دلیل ایستادن در کنار نظام سوریه سرزنش می کردند اما امروز درستی گزینه ما با یورش داعش به کشورشان و اشغال آن برای آن ها مشخص شده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به سخنان زنگنه با تیتر «تعیین قیمت و سهمیه بنزین تاپایان هفته» اختصاص دارد.
در بخشی از این خبر آمده است:
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت عصر دیروز در حاشیه نشست جامعه اسلامی مهندسین، اظهار داشت: وضعیت قیمت و سهمیه بنزین تا پایان هفته جاری در دولت تعیین تکلیف می شود. وی درباره گران شدن قیمت بنزین و حذف بنزین 700 تومانی، گفت: در این زمینه همه گزینه ها روی میز است.
اکبر نعمت اللهی مشاور وزیر نفت پیش از ظهر دیروز در جمع خبرنگاران در این باره گفته بود که در مورد سهمیه سوخت خودرو های شخصی هنوز تصمیم قطعی صورت نگرفته، اما به احتمال زیاد این سهمیه واریز نمی شود و خودرو های شخصی از این به بعد با نرخ آزاد سوخت گیری می کنند.
در رثای «مهران دوستی» که خیلی زود رفت ، رهبر معظم انقلاب در جمع قاریان قرآن کریم: هر حنجره ای که اختلاف افکنی کند بلندگوی دشمنان است، اعتراض تیم هسته ای به مستند های وارونه، دخالت قوای سه گانه در انتخابات ممنوع شد، شورایاران محلات پشت درهای بسته و گفت و گو با امین تارخ عناوین صفحه نخست این شماره روزنامه ایران را تشکیل می دهند.
شبس**1708**1613



03/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن