تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818890457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده بروجرد: دشمن به دنبال تحمیل اراده باطل خود به ملت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده بروجرد: دشمن به دنبال تحمیل اراده باطل خود به ملت است بروجرد- ایرنا- نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه پنج بعلاوه یک گفت: دشمن به دنبال تحمیل اراده باطل خود به ملت است.


به گزارش ایرنا، بهرام بیرانوند روز شنبه در آیین تجلیل از جانبازان بروجرد افزود: دشمن می گوید ما می خواهیم بر ایران نظارت داشته باشیم ولی دروغ می گوید.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تحمیل اراده باطل خود به ملت ایران است، گفت: متاسفانه برخی افراد در داخل کشور اراجیف دشمن را توجیه می کنند، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با دوراندیشی و درایت اجازه بازرسی از تاسیسات نظامی ایران را ندادند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: همه ما باید با تاسی از مقام معظم رهبری تا انتهای این پیچ تاریخی، مقاومت کنیم تا در آینده شرمنده شهدا، جانبازان و خانواده های آنها نشویم.
وی اظهار داشت: شهدا و جانبازان شجاعانه و مظلومانه برای حراست از ارزش های والای دینی مقابل دشمن بعثی ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به دست آنها بیفتد.
بیرانوند ضمن تجلیل از مقام جانبازان گفت: صبر و بردباری خانواده جانبازان ستودنی است زیرا از نزدیک و پا به پای جانبازان مشکلات را تحمل می کنند.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت بزرگی در مقابل جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنها دارد و باید نیازهای مادی، معنوی و فرهنگی آنها را برطرف کند.
وی با تاکید بر لزوم حفظ میراث شهدا یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اظهار کرد: ما باید برای تحقق عدالت با دشمن بجنگیم و دیگران را برای ورود به این جبهه حمایت کنیم.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن از طریق ماهواره و دروغ پردازی سعی دارد تا صدای شهدای ایران در تاریخ شنیده نشود.
وی با اشاره به تلاش دشمن برای متلاشی کردن اساس خانواده گفت: شهدا عزیزترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما در یک جامعه دینی زندگی کنیم.
شهرستان بروجرد یکهزار و 500 شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.
6052/3022 /1596



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن