تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803750096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم کنگاور: دولتمردان به نیرنگ های دشمن توجه لازم را داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مردم کنگاور: دولتمردان به نیرنگ های دشمن توجه لازم را داشته باشد تهران- ایرنا- نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت :لازم است تا دولتمردان به نیرنگ های دشمن در حوزه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی توجه لازم را داشته باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام وحید احمدی در نطق میان دستور روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی افزود:با نگاهی گذرا در 35 سال گذشته می توان نتیجه گرفت که بیداری ملت های مسلمان منطقه، شکست های پی در پی آمریکاییان،ضعف شدید رژیم صهیونیستی مرهون خون شهدا و ایثار ایثارگران جبهه حق و ایستادگی و مقاومت مردم شریف و نجیب ایران اسلامی و رهبری های پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وی تصریح کرد: نباید تصور کرد که قدرت های شیطانی و استکباری امروز دیگر دشمنی های خود را با جبهه حق و عدالت و مقاومت ایران اسلامی کنار گذاشته یا کم رنگ نموده اند.
احمدی ادامه داد: از این منظر به طریق اولی نباید تصور کرد که حل مشکلات و معضلات که امروزه جوامع اسلامی با آن روبه رو هستند و به واسطه ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم دشمن قسم خورده می باشد با تکیه و تعامل با همان دشمنان به دست می آید.
وی افزود: همه باید بدانند این تقسیم بندی ها و خط کشی های داخلی مانع از کینه دشمن نسبت به فرندان انقلابی این مرز و بوم نخواهد بود و اگر جبهه و جنود استکباری بتواند، بر هیچ کس و گروهی در درون نظام اسلامی رحم نخواهد کرد.
احمدی تاکید کرد: لذا توجه جدی همه دولتمردان و همه قوا به نکات مورد اشاره ضروری است.
وی اضافه کرد: نخست آنکه اگرچه امروز در جنگ نظامی نیستیم اما باور کنیم که دشمن در جبهه سیاسی،اقتصادی،امنیت و فرهنگی با تمام توان و داشته های خود در حال نبرد است که کوچک ترین کم توجی و غفلت و یا خوش خیالی چه بسا موجب خسارات جبران ناپذیری خواهد شد.
این نماینده مجلس بیان کرد: نسخه شفا بخش اقتصاد بیمار کشور، ارجاع اشکالات به گردن دیگران و ادامه روش های امتحان شده سالیان گذشته نیست، بلکه توجه به عمل دقیق مولفه های جدید اقتصاد مقاومتی و اعتماد به استعدادهای داخلی و توان ملت عزیز است و همچنین مبارزه بی امان و بدون کوچک ترین ملاحظه با مفسدان اقتصادی از هر گروه و تباری است.
وی ادامه داد: به نظر می رسد مجلس به طور عام و کمیسیون های اقتصادی به طور خاص به عنوان کمیسیون تخصصی مجلس و جایگاه نظارتی می بایستی مطالبه گری نمایند و اگر دولت نیازمند کمک مجلس برای اجرایی نمودن است در اسرع وقت اقدام و نتیجه را به صورت شفاف به سمع و نظر ملت ایران برساند.
احمدی گفت : در حوزه فرهنگ باید با آمادگی کامل و شناخت دقیق از شگرد دشمن با تکیه بر فرهنگ غنی و انسان ساز اسلام ناب، تمامی فعالیت های حوزه فرهنگی و متولیان کار فرهنگی در کشور مسیر درست و سازنده ای را انتخاب کنند .
وی اضافه کرد: با همتی قوی و خستگی ناپذیر و پر حوصله نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایند و جا دارد کمیسیون فرهنگی مجلس نیز از جایگاه نظارتی خود مطالبات رهبری در حوزه فرهنگ از بخش های مربوطه را مورد توجه جدی قرار دهد و ضمن کمک به آنان گزارش مبسوط و دقیقی را با ذکر نقاط مثبت و منفی به طریق مقتضی در مجلس برای حل معضلات چاره اندیشی نماید.
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت : در بحث هسته ای نیز به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی از افراد تیم مذاکره کننده حمایت شده و لکن بایستی مواظب نیرنگ عهدشکنی دشمن بود و اجازه ندهند تحت تهدید، مذاکرات ادامه پیدا کند؛ اگرچه این اجازه را نخواهند داد.
احمدی در ادامه در تذکراتی گفت :به دلیل تغییرات آب و هوایی و کاهش بارندگی در سال های اخیر و همچنین سرمازدگی در استان کرمانشاه خصوصا حوزه انتخابی کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون کشاورزان به شدت آسیب پذیر و دچار خسارات فراوانی شدند که جا دارد دولت نسبت به این موضوع توجه جدی کند.
وی در خصوص وام زلزله گفت: آقای وزیر دارایی و آقای رییس بانک مرکزی آیا مهلت 13ساله برای پایان دادن به این موضوع کافی نیست.
وی گفت :در خصوص سدهای قشلاق حوزه صحنه و سد آناهیتا( کبوتر لانه) در کنگاور، توجه بیشتر مسوولان مربوطه در امر تزریق بودجه مناسب برای آنها یک ضرورت است و امیدواریم نسبت به این موضوع توجه جدی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده بیستون به هرسین نیز یادآور شد: انتظار است مسوولان مربوطه وظایف خود را در اسرع وقت انجام داده و کار محدود را به پایان برسانند.
سیام **2181 /1449



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن