تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819076553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده سیرجان: ملت ایران برحق مسلم خود پافشاری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده سیرجان: ملت ایران برحق مسلم خود پافشاری می کند تهران -ایرنا - نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در کنار رهبر مقتدر خود هرگز تن به ذلت نمی دهند و به حق مسلم خویش پافشاری می کنند و مانند 8 سال دفاع مقدس تسلیم خواسته های قلدرمابانه مستکبران نخواهند شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، شهباز حسن پور بیگلری در نطق میان دستور روز چهارشنبه مجلس افزود: این نظام بدون شک زمینه ساز قیام امام زمان (عج) و مانعی برای افزایش راه نفوذ تخریبی و ویرانگر سیاست های شیطانی اهریمنان است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: دشمنان بدانند ما نمایندگان ملت ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده و پشتیبانی از جمهوری اسلامی ایران با چشمانی باز تمامی گفت و گوها و موضع گیری ها را رصد می کنیم و در صیانت حقوق ملت و عزت و اقتدار کشور غفلت نخواهیم ورزید.
حسن پور بیگلری از مشارکت همگان در تحقق توسعه همه جانبه و فائق آمدن بر مشکلات عدیده گذشته قدردانی کرد و گفت: امیدوارم برای رسیدن به موفقیت های بزرگتر این تلاش و همکاری تداوم و استمرار یابد.
وی گفت: توجه ویژه به بحث اشتغال جوانان متخصص، متعهد و جویای کار، جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی که سالها این مساله را فریاد می زنیم ،البته کارهایی انجام شده اما کافی نیست، از خواسته های اصلی مردم و نمایندگان است .
توجه به وضعیت معیشت مردم به ویژه فرهنگیان، کارمندان و کارگران که در شرایط دشواری زندگی می کنند و همچنین توجه به وضعیت پرداخت حقوق کارگران در تمامی دستگاه ها همچون شهرداری، معادن، مناطق ویژه، شهرک های صنعتی، کارخانه قند بردسیر از خواسته های مهم ما از دولت است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: امروز کم آبی معضل مردم کرمان شده است؛ به همین دلیل توجه وزیر نیرو، جهاد کشاورزی و هیات دولت را به کم آبی در حوزه های شرب، کشاورزی و صنعت استان محروم کرمان جلب می کنم.
حسن پوربیگلری ادامه داد: از این تریبون مقدس از وزرای نیرو، بهداشت و درمان و کار و تامین اجتماعی می خواهم با سفر فوری به شهرستان های سیرجان و بردسیر نسبت به رفع مسائل و مشکلات توجه خاص مبذول کنند.
سیام **2181 /1449



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن