تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798258073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصولات فرهنگی مطابق با موازین اسلامی تولید شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: محصولات فرهنگی مطابق با موازین اسلامی تولید شود تهران-ایرنا- رئیس کمیته علمی سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی گفت: محصولات فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی باید مطابق با موازین اسلامی تولید شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی ناظمی اردکانی روز شنبه در نشست خبری
«سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی» اظهار کرد: ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی برای همگان تعریف شده و در این جامعه محصولات فرهنگی باید بر اساس موازین اسلامی تولید شود.
وی که در سالن کنفرانس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سخن می گفت، افزود: هر محصول و کالایی در نظام جمهوری اسلامی قابلیت تولید و توزیع ندارد مگر اینکه بر اساس موازین خاص باشد تا به سلامت جامعه آسیبی وارد نکند.
ناظمی اردکانی ادامه داد: ما در زندگی خود انواع کالاها و محصولات را استفاده می کنیم و جامعه امروز هم تلاش می کند با استفاده از فناوری بهترین خدمات را برای مردم فراهم کند.
وی گفت: در گذشته تولید انبوه کالاها مطرح بود اما امروزه کیفیت محصولات فرهنگی موضوعیت پیدا کرده و رشته های علمی و تخصصی در این رابطه ایجاد شده و جامعه امروز سعی می کند که بهترین کالاها و خدمات را با کیفیت بالاتر تامین کند.
رئیس کمیته علمی سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبود استانداردهای لازم برای تولید محصولات فرهنگی اظهار کرد: مسوولان در ارایه کالاهای کشاورزی و صنعتی تلاش می کنند محصولاتی را با بهترین کیفیت ارایه کنند اما برای تولید محصولات فرهنگی معیار و استانداردهایی را تعریف نمی کنیم.
وی با تاکید بر اینکه نهادهای مختلف فرهنگی باید موازین خاصی را برای تولید محصولات فرهنگی ارایه کنند، افزود: با برگزاری همایش ملی و جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی تلاش کردیم که دغدغه ایجاد استاندارهای لازم را در تولید محصولات فرهنگی برای نهادهای فرهنگی ایجاد کنیم.
ناظمی اردکانی ایجاد استانداردهای مشخص و روشن برای تولید محصولات فرهنگی را مسئله اصلی همایش ملی و جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: این موضوع دغدغه اصلی جامعه فرهنگی ماست.
وی با اشاره به مشارکت فعال نهادها و موسسات فرهنگی در سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی گفت: یکصد و 33 مقاله تخصصی توسط نهادهای فرهنگی به این همایش ارایه شده است.
ناظمی اردکانی با بیان اینکه از 32 نهاد فرهنگی کشور، 23 نهاد در این همایش مشارکت کرده اند، اظهار کرد: سازمان صدا و سیما با ارایه 14 مقاله و مرکز رسیدگی به امور مساجد با ارایه 22 مقاله فعال ترین نهادهای مشارکت کننده در سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی بودند.
سیدمجید کمالی دبیر سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی نیز در این نشست گفت: ۱۷۳ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد چکیده ۱۶۸ مقاله در کتابچه همایش منتشر خواهد شد و ۲۰ مقاله در پنل های تخصصی بررسی و در نهایت ۶ مقاله بر تر مشخص شده و تقدیر می شوند.
وی افزود: این همایش با مشارکت نهادهای عضو شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری و با حضور اساتید برجسته علمی برگزار می شود.
کمالی نمایش محصولات فرهنگی نهادهای فرهنگی مشارکت کننده در این همایش، برگزاری کارگاه های علمی و تخصصی، تقدیر از سه محصول فرهنگی برتر و اهدای هدیه ویژه به نهاد و محصول ارتقا دهنده فرهنگ دفاع مقدس را از جمله برنامه های این همایش عنوان کرد.
سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی چهارم و پنج خردادماه با مشارکت 25 سازمان و نهاد فرهنگی، علمی و حوزوی از جمله آستان قدس رضوی، صدا و سیما، حوزه هنری، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برج میلاد تهران برگزار می شود.
تهرام/7245//1348



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن