تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله نخست خط انتقال فرآورده های نفتی به نیروگاه چابهار پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: باهدف جلوگیری از قاچاق سوخت و کاهش تصادفات جاده ای مرحله نخست خط انتقال فرآورده های نفتی به نیروگاه چابهار پایان یافت چابهار – ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار، از اتمام مرحله نخست لوله گذاری برای انتقال فرآورده های نفتی از انبار نفت چابهار به نیروگاه سیکل ترکیبی خبر داد.


عبدالله گیتی منش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: با اجرای این طرح علاوه بر کاهش خطرات حوادث تصادفات و زیست محیطی، امکان جلوگیری از قاچاق سوخت نیز فراهم می شود.
وی با بیان اینکه در مرحله نخست خط مذکور به طول تقریبی 5هزار متر لوله گذاری به اتمام رسیده است افزود: عملیات اجرایی احداث خط لوله از مبدا انبار نفت در اسکله شهید بهشتی بندر چابهار و در بافت شهری به دلیل وجود منازل مسکونی و مشکلات خاص ترافیکی با دشواری بسیار زیادی روبرو بود که با تلاشهای انجام شده عملیات در کمتر از یکماه با رعایت کلیه استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و سازمان پدافند غیرعامل در شرایط کاملا ایمن و بدور از هرگونه حادثه به پایان رسید.
به گفته وی، قطرخط لوله انتقال فرآورده های نفتی از بندر چابهار 14 اینچ و طول تقریبی پروژه از انبار نفت چابهار تا نیروگاه سیکل ترکیبی 21 کیلومتر است که پیش بینی می شود کل این پروژه در نیمه دوم سال جاری به بهره برداری برسد.
گیتی منش خاطرنشان کرد: در سال گذشته بطور متوسط حدود یک میلیون و 700 هزار لیتر روزانه برای نیروگاه چابهار موادسوختی ارسال شده که در مقایسه با سال پیش از آن افزایش سه درصدی داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار تاکید کرد: این حجم از فرآورده با 23هزار و 521 دستگاه نفتکش حمل شده در حالیکه با وجود افزایش حجم فرآورده های جابجا شده، کاهش حدودا چهار درصدی در تعداد نفتکش های اعزامی به نیروگاه چابهار در سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به وقوع پیوسته است.
گیتی منش کاهش قابل توجه بروز حوادث احتمالی و جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی و تامین پایدار سوخت مورد نیاز نیروگاه را از مزیت های اجرای این خط انتقال فرآورده های نفتی از مبدا تا مقصد عنوان کرد.
1744/6081



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن