تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821275454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام روستاهای مازندران تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران تمام روستاهای مازندران تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند ساری - ایرنا - دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران گفت : تا پایان سال 94 تمامی روستاهای مازندران تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند.


احمد مظفری روز شنبه در همایش مدیران روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران افزود : در حال حاضر 75 درصد روستاهای مازندران از اینترنت برخوردارند.
وی بر ضرورت استفاده مدیران روابط عمومی از بستر رسانه های مجازی برای اطلاع رسانی بهتر و بیشتر تاکید کرد.
نماینده ستاد برگزاری هفته روابط عمومی ایران در مازندران همچنین از ضریب نفوذ اینترنتی 93 درصدی در مازندران خبر داد و گفت : دو میلیون و 800 هزار مازندرانی کاربر اینترنت هستند و این ساختار و ظرفیت فرصت خوبی برای اطلاع رسانی و آموزش های کابردی است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بر توسعه کشاورزی مکانیزه و تقویت پیوند صنعت و کشاورزی تاکید کرد و گفت : روابط عمومی ها باید زمینه افزایش بهره وری در کشاورزی را با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی فراهم کنند و در این حوزه با بهبود کیفیت محصولات کشاورزی زمینه صادرات مناسب محصولات کشاورزی فراهم خواهد شد.
وی افزایش تولید محصولات راهبردی را خواستار شد و گفت : همه باید تلاش کنیم تا سرمایه به سوی کشاورزی هدایت شود و ارزش افزوده بخش کشاورزی به طور جدی دنبال گردد .
مظفری کشاورزی را بستر اصلی سلامت و امنیت غذایی جامعه خواند و گفت : فرهنگ سازی در حوزه مرتع ، جنگل ، هوا ، آب و خاک از مسئولیتهای مهم روابط عمومی جهاد کشاورزی است .
دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت : منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و همه ما برای تعادل بین انسان و طبیعت ضرورت دارد تا از این منابع خدادادی محافظت نمائیم .
مظفری با اشاره به نامگذاری سال 94 به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت : روابط عمومی کانون اصلی تحقق شعار سال است چرا که همدلی و همزبانی زمانی محقق می شود که اعتماد بوجود بیاید و روابط عمومی ها در ایجاد این اعتماد و امید نقش اصلی را دارند .
وی خواستار تسلط مدیران روابط عمومی بر فناوریهای نوین و حضور موثر در رسانه های مجازی شد و گفت : مظفری نقد پذیری و استقبال از نقدهای سازنده و راهگشا را خواستار شد و گفت : مدیران روابط عمومی باید برای تسهیل ارتباط مدیران با کارکنان و مردم تلاش بیشتری نمایند .
وی رصد دقیق رسانه ها و پاسخگویی شفاف و به موقع را ضروری دانست و گفت : دوره پیامهای یک طرفه به پایان رسیده و باید به سوی پیامهای دوسویه و دو وجهی حرکت کرد و با ترویج فرهنگ نقدپذیری، گفتگو و نقادی زمینه مشارکت مردم را در تصمیم سازی های سازمان فراهم کرد.ک/1
6097



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن